הרולינג סטונס עובדים על אלבום אולפן חדש, שיהיה ה-31 במספר שלהם, ועל פי הדיווח ב"וראייטי" ככל הנראה ישתתפו בו שני חברי הביטלס שעדיין בחיים, פול מקרטני ורינגו סטאר.
מקרטני, כך על פי הדיווח, כבר הספיק להקליט מספר קטעי בס לאלבום שבדרך, שעליו אמון המפיק זוכה הגראמי אנדרו ואט (מי שהפיק עבור ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, פרל ג'ם, אוזי אוסבורן ועוד), כשסטאר אמור לקחת בו חלק גם כן. מפגשי ההקלטות התקיימו בלוס אנג'לס בשבועות האחרונים, ולמרות שעדיין לא ברור אילו שירים יכנסו לאלבום הסופי, לפי הדיווחים הפקתו מתקרבת לשלב הסיום.
1 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר קית' ריצ'רדס פול מקארטני רינגו סטאר
מיק ג'אגר קית' ריצ'רדס פול מקארטני רינגו סטאר
מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס, פול מקארטני ורינגו סטאר
(צילום: Getty images)
ווטס ומקרטני כבר עבדו יחד בעבר. "התכוונתי להכין לעצמי כוס תה, וכמובן שמצאנו את עצמנו מפיקים שיר חדש", אמר מקרטני. בנוסף, מוקדם יותר השנה ענה באתר הרשמי שלו על שאלות מעריצים, כשאחת מהן הייתה למה הוא הכי מצפה בשנת 2023. "הקלטתי עם כמה אנשים לאחרונה, ואני מצפה לעשות את זה יותר. בנוסף, התחלתי לעבוד עם המפיק אנדרו ואט, והוא מעניין מאוד. היה לנו כיף", השיב.
בנוגע לסטונס, האלבום האחרון של הלהקה שכלל חומרים מקוריים יצא בשנת 2005. ב-2016 הוציאו אלבום המורכב מאוסף קאברים של שירי בלוז, בשם Blue & Lonesome, בו השתתף גם אריק קלפטון. מאז הם עובדים על אלבום נוסף, שככל הנראה יכלול שירים שהוקלטו עם המתופף המייסד, צ'רלי ווטס, שהלך לעולמו בשנת 2021, בגיל 80.