לפני כחודש, עזרא מילר (שמזדהים ברבים) הודיעו שהם יכנסו לטיפול כדי להתמודד עם "בעיות נפשיות מורכבות" מהן הם סובלים. זו הייתה הפעם הראשונה לאחר תקופה בת יותר משנתיים במהלכה מילר הסתבכו בשלל בעיות עם החוק, נעצרו מספר פעמים וסיבכו את עצמם ואת אולפני האחים וורנר, בעלי הזכויות על די-סי קומיקס ובין היתר גם על המותג "הפלאש", אותו מגלמים מילר.
3 צפייה בגלריה
עזרא מילר
עזרא מילר
עזרא מילר
(צילום: John Phillips/GettyImagesIL)
אתמול (א') בלילה פורסמה ב"וואניטי פייר" כתבת תחקיר רחבת היקף, שמגוללת את מעלליהם של מילר בשנים האחרונות, תוך מתן עדויות של מגוון אנשים וגורמים שהיו חלק מחייהם של השחקן באותה תקופה, במהלכה הם האמינו בכך שהם "המשיח הבא".
על פי התחקיר, הבעיות הנפשיות של מילר החלו להחריף במרץ 2020, במקביל לפרוץ מגפת הקורונה, כשהעבודה על הסט של הסרט השלישי בסדרת "חיות הפלא" נעצרה לחלוטין. מילר החליטו לטוס לאיסלנד, שם הם צולמו חונקים אישה בעיר הבירה רייקיאוויק.
3 צפייה בגלריה
"הם התבלבלו וחשבו שהם הפלאש"
"הם התבלבלו וחשבו שהם הפלאש"
"הם התבלבלו וחשבו שהם הפלאש"
(מתוך "ליגת הצדק")
במקביל מילר, כך לפי הכתוב, התמודדו גם עם הגירושים של הוריהם ולכן החליטו לקחת לצידם כבן לוויה אדם בן 55 ששימש כ"יועץ רוחני" ושמו ג'ספר בר, ובין היתר אמר למילר שהם "משיחיים ושיש שדים שרודפים אחריהם".
"מילר דיברו על המטאברס ועל התרופה ושהם המשיח ומה העבודה שלהם כאן", צוטט גורם ב"ואניטי פייר". "הם אמרו שהמשנה הרוחנית שלהם היא להיות בין האנשים, שזה אומר לחגוג כל הזמן. אז כשהם היו באיסלנד, הם היו במסיבות ללא הפסקה, והכי אהבו להיות ברייבים, לפעמים גם יומיים או שלושה ברציפות".
כשהם שבו לארצות הברית, מילר המשיכו להסתבך, כשהחווה שלהם בוורמונט משכה את תשומת ליבה של המועצה לשלום הילד ובהוואיי הם נעצרו בגין מספר אישומים, ביניהם הפרת סדר ותקיפה מדרגה שנייה.
בחווה שלהם בוורמונט, ששמה היה "ההר" - למילר, על פי הדיווח, היה מזבח ובו היו מריחואנה, מרווה, כדורים של אקדח ובובות של "הפלאש", גיבור על שהם כאמור מגלמים ביקום הקולנועי של די-סי. על פי אותו מקור, מילר לעיתים התבלבלו וחשבו שהם הדמות שהם מגלמים על המסך הגדול: "הם טענו שהפלאש הוא זה שיחבר את המולטיברס כולו בדיוק כמו ישו".
3 צפייה בגלריה
עזרא מילר לאחר שנעצר על ידי המשטרה
עזרא מילר לאחר שנעצר על ידי המשטרה
עזרא מילר לאחר שנעצרו על ידי המשטרה
(צילום: AP, באדיבות משטרת הוואי)
חיבתם של מילר לסמים (בכתבה נכתב שהם קראו להם "תרופה") ונשק היוו דאגה בקרב מי ששהו יחד איתם בחווה שלהם. אחד מחבריהם סיפר שהוא ראה את מילר שורפים מרווה בתוך קנה של רובה. זמן קצר לאחר מכן הם העלו את הסרטון הזכור, בו הם מאיימים להרוג את אחד המנהיגים של קו קלוקס קלאן (KKK), הצהרה שהביא את אמא של מילר וחבריהם למנוע מהם גישה למצבור הנשק בחווה.
"על השולחן הייתה קשת גדולה וחץ לצידה, והם כוונו לעבר הדלת. עזרא שכבו עם פניהם לכיוון הרצפה", אחד מחבריהם אמר למגזין הנחשב. "תמיד היו אנשים בבית. ופשוט לא היה שם אף אחד, אבל עזרא, סוג של שתוי, היו לבד עם חץ וקשת כי האנשים האחרים לקחו את כל הנשקים ונעלו אותם. ועזרא זעמו לגבי זה".
הבלגן הגדול שעוררו מילר אילץ האחים וורנר לערוך פגישת חירום בחודש אפריל האחרון ולדון לגבי עתידם עמו. אחרי שעתידם כהפלאש היה תחת סיכון אמיתי בעקבות מעשיהם, מילר החליטו להתנצל בפני ראשי האולפן הענק באופן אישי והבטיחו להיכנס למרכז גמילה.