אחרי שסדרת הילדים האהובה הסתיימה בתום 25 שנות שידור, יוצר "ארתור" - מארק בראון, הכריז היום (ב') כי הוא עובד כעת על סדרת ילדים חדשה בשם Hop ("הופ"). במרכז הסדרה צפויים לעמוד ילדים בעלי מוגבלויות בגן חובה.
2 צפייה בגלריה
מתוך Hop, מבית היוצר של "ארתור"
מתוך Hop, מבית היוצר של "ארתור"
מתוך Hop, מבית היוצר של "ארתור"
(באדיבות MAX)
בדומה לקודמתה, גם כאן הילדים יוצגו באנימציה של בעלי חיים כשהדמות הראשית תהיה הופ - צפרדע בן שש שאחת מרגליו קצרה מהשנייה. "עוד בטרם סיומה של 'ארתור', התחלתי לעבוד על פרויקט חדש שיעסוק בצפרדע קטנה בשם הופ, עבור קהל צעיר יותר. כשהעולם של הופ צמח בדמיוני, שאבתי השראה מהעבודה הנהדרת שעשה ידידי פרד רוג'רס", אמר בראון בהודעה לתקשורת כשהוא מתייחס ליוצר של סדרת הילדים האמריקנית "השכונה של מר רוג'רס".
"במהלך שנות השידור של 'ארתור' הצגנו מדי פעם דמויות בעלות מוגבלויות, אבל הן מעולם לא הפכו לחלק מהקאסט המרכזי. אבל הדמויות ב'הופ' ישקפו את המציאות של ילדים רבים שאינם זוכים לייצוג בתקשורת. לחלק מהדמויות שלנו יש מוגבלויות אבל הן אף פעם לא מגדירות מי הן או מה הן יכולות להשיג. ילדים הם ילדים וכל אחד הוא ייחודי ומלא בפוטנציאל. ילדים אוהבים לעשות כיף וזה מה שיהיה במרכז של 'הופ'!"
כתבות נוספות בנושא:
כזכור, בפברואר האחרון, בתום 25 עונות ו-253 פרקים, שודר בארצות הברית הפרק האחרון של "ארתור", שנחשבת לאנימציית הילדים הארוכה ביותר ששודרה אי פעם בטלוויזיה. הפרק האחרון קפץ 20 שנה קדימה בחייהן של הדמויות אחרי שנים ארוכות שבהן הוצגו כתלמידי כיתה ג'.
2 צפייה בגלריה
מתוך הפרק האחרון של "ארתור"
מתוך הפרק האחרון של "ארתור"
מתוך הפרק האחרון של "ארתור"
(צילום מסך, PBS)
לאורך שנות השידור, הסדרה עסקה בנושאים רבים הנוגעים לילדים - כדוגמת סוגיות של פופולריות, בריונות והתמודדות עם אלרגיות ומחלות. הסדרה אף עשתה היסטוריה כשב-2019, המורה של הדמויות שבמרכז הסדרה, מר עכבר, יצא מהארון והתחתן עם בחיר ליבו.