כשהעולם עוד זוכר לו את אמירותיו האנטישמיות מהשנים האחרונות, ובזמן שיהודים חוששים לחייהם יותר מתמיד מאז פתיחת מלחמת חרבות ברזל, קניה ווסט חוזר עם שיר חדש שמתייחס למעשיו - אך נדמה שמסבך אותו אף יותר.
1 צפייה בגלריה
קניה ווסט עם כובע המביע תמיכה בטראמפ
קניה ווסט עם כובע המביע תמיכה בטראמפ
קניה ווסט
(צילום: AP)
ב-Vultures ("נשרים") - שיר חדש שהושמע אתמול (ו') לראשונה בתוכנית רדיו בשיקאגו, ושבו לוקחים חלק גם הראפרים טיי דולה סיין וליל דורק - הראפר שר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז***תי כלבה יהודייה". בחלק אחר של השיר, הוא מתייחס למנהלו לשעבר, סקוטר בראון היהודי, ואומר: "בדיוק ז***תי את הכלבה של סקוטר", ובהמשך מזכיר את הטבח בתיכון קולומביין מ-1999.
השיר ייצא כחלק מאלבום חדש שווסט הקליט לאחרונה בערב הסעודית עם טיי דולה סיין, ולדברי האחרון צפוי לצאת "ממש בקרוב".
הקריירה של ווסט ספגה כאמור כמה מהלומות בשנים האחרונות עקב דעות אנטישמיות חריפות במיוחד שהביע הראפר ב-2022. לאחר השערורייה שנוצרה - הוא נחסם מאינסטגרם וטוויטר, אדידס, בלנסיאגה ועוד ביטלו ואת שיתופי הפעולה המסחריים שלהן איתו, סוכנות CAA הודיעה כי לא תייצג אותו יותר, וסרט דוקו שתוכנן להצטלם עליו בוטל. ובכל זאת, כל אלה לא מנעו ממנו להמשיך במעשיו, כשבפודקאסט של הקונספירטור אלכס ג'ונס הוא הוסיף וסיפר כי הוא "מוצא דברים טובים בהיטלר", וטען שצריך להפסיק "להשמיץ את הנאצים", ובספטמבר האחרון דלף שיר נוסף שלו בשם "ישראל" שבו הוא שר על מפגש עם השטן ועל "משה הכו*י" (Nig**r Moses). לדבריו, הוא הפסיד 2 מיליארד דולר ביום בעקבות האמירות שלו.