סולד-אאוט: שעות לאחר פתיחת המכירה, אזלו כל הכרטיסים להופעתה של נועה קירל שתיערך ב-21 בספטמבר בפארק הירקון, כך נודע היום (א'). ל-ynet נודע שבהפקה בודקים אפשרות לקיים מופע נוסף, שהתאריך המיועד צפוי להיות ה-23 בספטמבר.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
(צילום: מוטי קמחי)
למופע הוקצו כ-60 אלף כרטיסים. חלקם נמכרו לגופים מסחריים כנהוג בטרם המכירה לקהל הרחב. כלומר ייתכן שמי שירצה להשיג כרטיסים דרך המבצעים השונים יוכל לעשות זאת.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, קירל הכריזה על ההופעה המדוברת באופן רשמי בשבוע שעבר, כשזוהי הופעתה השנייה בפארק הירקון בתל אביב, אחרי שהופיעה שם לראשונה בחודש ספטמבר האחרון והייתה לזמרת הישראלית הצעירה ביותר לעשות כן. בהפקה בודקים אפשרות לפתוח מופע נוסף בפארק הירקון והתאריך המדובר הוא ה-23 בספטמבר, יומיים אחרי ההופעה הראשונה. אם אכן ייפתח מופע נוסף - הזמרת תהיה הישראלית הראשונה לעשות שני מופעים ברצף בפארק הירקון מאז להקת כוורת.
"פארק הירקון זה בהחלט אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בקריירה והכי נהניתי ממנו, כיף שיש לי הזדמנות לעשות את זה שוב והפעם גדול יותר", אמרה קירל במסיבת העיתונאים. "לגבי אורחים כמובן שלא אחשוף ואספר, זה אפילו לא סגור כי יש הרבה רעיונות. ברור שיהיו הפתעות, ויש לי כמה רעיונות שחשבתי עליהם". עוד הוסיפה כי "עכשיו יש לי הזדמנות לקחת את זה לרמה הבאה ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב. אני מקווה שאעמוד בזה, אין אופציה אחרת".
קירל בת ה-22 השתתפה באירוויזיון בליברפול רק במאי האחרון והגיעה למקום השלישי. בזכות השתתפותה רקמה קירל מערכות יחסים טובות עם חלק מהמתמודדים מהמדינות השונות. בנוגע לאירוח של הראפר הפיני קארייה, שהביע עניין מצידו , היא אמרה: "אני הכי אשמח לארח אותו. הוא מדהים וחמוד, אבל שום דבר עדיין לא סגור". בסביבתה אישרו את בפרסום שעלה ב-ynet לפיו הם רוצים לראות את קארייה שהגיע למקום השני באירוויזיון. בימים האחרונים נעשתה פנייה רשמית, אולם הצדדים טרם הגיעו לסיכום".