הקאסט המקורי של תוכנית הילדים המצליחה משנות ה-90, "מייטי מורפין פאוור ריינג'רס", חוזר לספיישל חד-פעמי בשם "פאוור ריינג'רס: מאז ולתמיד", שיעלה בנטפליקס ב-19 באפריל, לרגל 30 שנה לעליית הסדרה. אמש (ד') שחררה ענקית הסטרימינג את הטריילר הראשון. צפו
בספיישל ישתתפו כוכבי הסדרה המקוריים, בהם דייויד יוסט (הריינג'ר הכחול), וולטר אי. ג'ונס (הריינג'ר השחור), קתרין סאתרלנד (הריינג'רית הוורודה), סטיב קרדנאס (הריינג'ר האדום), קארן אשלי (הריינג'רית הצהובה) וג'וני יאנג בוש (הריינג'ר השחור השני). ברברה גודסון תשוב לדבב את קולה של הנבלית הקלאסית ריטה רפולסה, בעוד ריצ'רד סטיבן הורביץ ידבב שוב את הרובוט אלפא 5. מי שבולט בהיעדרו הוא ג'ייסון דייויד פרנק, שגילם את הפאוור ריינג'ר הירוק בסדרת המקור, ושם קץ לחייו בנובמבר האחרון.
1 צפייה בגלריה
מתוך "פאוור ריינג'רס: מאז ולתמיד"
מתוך "פאוור ריינג'רס: מאז ולתמיד"
מתוך "פאוור ריינג'רס: מאז ולתמיד"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בסרט עתידים הפאוור ריינג'רס להתאחד שוב על מנת להילחם בריטה רפולסה, לאחר שמתגלה כי היא הרגה את טריני - הריינג'רית הצהובה הראשונה. כזכור, מי שגילמה את טריני - השחקנית ת'ואי טראנג - נהרגה ב-2001 בתאונה כשהיא בת 27 בלבד. חמש שנים לאחר מכן הלכה לעולמה גם מצ'יקו סוגה, השחקנית שגילמה את ריטה רפולסה בעונות המוקדמות.
"מייטי מורפין פאוור ריינג'רס", שעלתה לראשונה ב-1993 ברשת פוקס קידס האמריקנית, נוצרה על ידי צמד המפיקים הישראלים-אמריקאים חיים סבן ושוקי לוי, והתבססה על הסדרה היפנית "סופר סנטאי". בישראל היא שודרה תחילה בערוץ 2 ולאחר מכן בערוץ הילדים.
הסדרה הפכה במהרה לתופעה בתרבות הפופ ושודרה במשך שלוש עונות, וב-1995 יצא גם סרט. יוסט, ג'ונס וגודסון המשיכו לככב בכמה פרויקטים נוספים של הזיכיון מאז שהסתיימה הסדרה, אולם הספיישל החדש מהווה את האיחוד הנרחב ביותר של הקאסט המקורי.