החורף הקרוב צפוי לספק קרבות מסקרנים מאוד בשידורי הפריים-טיים של ישראל, כשתוכניות דגל גדולות יעלו לשידור בערוצים קשת ורשת, תאגיד השידור כאן ימשיך לתת פייט אחרי שנה מוצלחת במיוחד בתחום הדרמה, וגם yes ו-HOT לא מתכוונות להרים ידיים כל כך מהר. רגע לפני הגעת העונה הקרה, ריכזנו עבורכם את התוכניות הישראליות הגדולות שצפויות להגיע כבר בחורף הקרוב למסך הקטן, אולם כפי שהתרגלנו בשנים האחרונות - נזכיר שלוחות השידורים משתנים מהר מאוד, כך שלא נתפלא אם יידחו כמה מהתוכניות על אף הבטחות הערוצים.
19 צפייה בגלריה
בר רפאלי, יהודה לוי, אילנית לוי
בר רפאלי, יהודה לוי, אילנית לוי
בר רפאלי, יהודה לוי, אילנית לוי
(צילום: Pablo Cuadra/GettyImagesIL, דנה קופל, ענת מוסברג)

כאן

בערוץ הציבורי ממשיכים עם הקו של סדרות הדרמה, שזיכה אותם בהצלחות גדולות בתקופה האחרונה - "המפקדת", "טהרן", "שעת נעילה" ו"מנאייכ" - ואליהן יצטרפו, בין היתר, גם סדרות מוזיקליות.
"עלומים": סדרת דרמה חברתית על בני נוער בסיכון בתיכון בעיר בית שמש. בסדרה יככבו יהודה לוי, רונה לי שמעון, יניב ביטון, שני כהן, אמיר טסלר ואופק פסח.
19 צפייה בגלריה
תמונת יניב ביטון
תמונת יניב ביטון
יניב ביטון
(צילום: טל שחר)
"הד קולך": סיפורו של מוזיקאי צעיר וכושל, בנו של אגדת רוק, שנאלץ להתמודד עם הצל הכבד שאביו מותיר אחריו. בסדרה ישחקו אור עמרמי ברוקמן בתפקיד הנער, שמואל וילוז'ני ועוד.
"מייקרז": סדרת דוקו-ריאליטי חדשה מבית נאוי פרו, על חבורת אנשים שנקראת "מייקרים", ושעוזרת לבעלי מוגבלויות בהמצאת פתרונות יצירתיים שיהפכו את חייהם לנגישים יותר. את הסדרה ינחה השחקן יפתח קליין.
19 צפייה בגלריה
יפתח קליין
יפתח קליין
יפתח קליין
(צילום: טל שחר)
"שעת אפס": ויכוח פוליטי בין מורה בבית ספר תיכון לתלמידה בשיעור אזרחות יוצא מכלל שליטה ומוביל לאירועים שמטלטלים את מערכת החינוך כולה. את תפקיד המורה יגלם דורון בן דוד ואת התלמידה תגלם מיה לנדסמן ("המפקדת"). הצפי לעלייתה הוא בתחילת 2022.
19 צפייה בגלריה
מיה לנדסמן
מיה לנדסמן
מיה לנדסמן
(צילום: אלי דסה)
"שישו ושמחו": דרמה מוזיקלית נוספת שבמוקדה כוכב רשת צעיר שמוצנח מלמעלה לתפקיד הסולן של מקהלת הרבנות הצבאית. יככבו בסדרה שגם היא תעלה בשנה הבאה: דניאל מורשת, נווה צור, נתן דטנר ועוד.
מה עוד? שלושה סרטים דוקומנטריים שבמרכזם הסופרים עמוס עוז, דוד גרוסמן וא. ב. יהושע; "צדק צדק תרדוף", סדרה דוקומנטרית על מערכת בתי המשפט הקהילתיים; "אייכמן", סדרה דוקומנטרית שחוזרת על המשפט של הפושע הנאצי; "המרדף" עם המנחה החדשה לוסי איוב; עונות שניות ל"סיפורים מהכורסא" ול"קארפול קריוקי" עם אודי כגן; ועונות חדשות לתוכנית התחקירים "זמן אמת", "סליחה על השאלה", "זהו זה" ו"האזרח גואטה".
19 צפייה בגלריה
אודי כגן
אודי כגן
אודי כגן
(צילום: באדיבות כאן 11)

קשת

אין הפתעות בלוח השידורים של קשת, כשהפוקוס הוא על תוכניות הריאליטי, אולם גם העונה החדשה של "להיות איתה" מעוררת עניין.
"הזמר במסכה": אחרי הצלחת העונה הראשונה, בקשת הפיקו עונה נוספת לתוכנית שבה המפורסמים והמפורסמות מסתתרים מאחורי דמויות במסכות. פאנל השופטים והמנחה עידו רוזנבלום לא השתנה, אך הפעם צפויה עונה ארוכה יותר, עם 18 מתמודדים ומתמודדות.
19 צפייה בגלריה
הזמר במסכה
הזמר במסכה
"הזמר במסכה"
"נינג'ה ישראל": תוכנית הריאליטי-ספורט חוזרת למסך עם פנים חדשות בדמותה של המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שתיכנס לנעליה של רותם ישראל שעזבה לתוכנית הבוקר של רשת. מלבד ג'רבי החדשה, צוות המנחים נשאר על כנו – רותם סלע ואסי עזר יובילו וניב רסקין וג'רבי ישדרו את המקצים שצולמו בקיץ בנמל חיפה.
"להיות איתה": הקומדיה הרומנטית שכתב אסי עזר תחזור לעונה שלישית אחרי היעדרות ארוכה, אולם לאכזבת מעריצי הסדרה היא תכלול ארבעה פרקים בלבד. עזר בעצמו הצהיר כי מדובר בעונה האחרונה, אך לא התקבלה על כך הודעה רשמית. אל צוות השחקנים, שכולל את רותם סלע, אביב אלוש, הילה סעדה ועופר חיון, יצטרפו גם יעל אלקנה ("הטבח") רועי גולדשמידט ועומר שריף ג'וניור (נכדו של השחקן המועמד לאוסקר המנוח, עומר שריף), וגם הדוגמניות קורל סימנוביץ' ובר זומר בתפקידי אורח.
19 צפייה בגלריה
"להיות איתה"
"להיות איתה"
"להיות איתה"
(צילום מסך)
"המטבח המנצח VIP": חמישה זוגות מפורסמים ינסו להגיע למקום הראשון בתוכנית הבישול - דודו אהרון ואשתו נטלי, אורלי זילברשץ ובנה אלישע בנאי, אילנית לוי ואחיה אשר, קורין גדעון ואמה ורדה וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל ואחותו חגית.
מה עוד? אחרי שנה של היעדרות, "סברי מרנן" תחזור למקומה הטבעי בערבי שישי; תוכנית הסאטירה הוותיקה "ארץ נהדרת"; "עובדה"; "יצאת צדיק" עם חיים אתגר.

רשת

אחרי שזכו במכרז לשליחת הנציג הישראלי לאירוויזיון, רשת מחזירה למסך את "אקס פקטור", שנעדרה לתקופה לא קצרה. יחד עם עונה חדשה של "הישרדות", רשת לא מפתיעה ובדומה למתחרה שמה את רוב הז'יטונים שלה על הריאליטי - וגם אצלה עתידה לחזור סדרה אהובה בעונה חדשה.
"אקס פקטור לאירוויזיון": ריאליטי השירה שינה את פניו ומינה את לירון ויצמן למנחה, עם צוות שופטים חדש ורענן בדמותם של אביב גפן, נטע ברזילי, רן דנקר, מרגלית צנעני ומירי מסיקה, מינוס סיימון קאוול שהבריז ברגע האחרון. הזוכה בתוכנית ייצג את ישראל באירוויזיון 2022, שייערך באיטליה.
19 צפייה בגלריה
"אקס פאקטור לאירוויזיון"
"אקס פאקטור לאירוויזיון"
"אקס פאקטור לאירוויזיון"
"הישרדות VIP": אחרי עיכובים רבים ביציאה לצילומי העונה החדשה, "הישרדות" צפויה לצאת לדרך בחורף הקרוב. ברשת יודעים כי אחרי העונה האחרונה והמצליחה מדובר במניה בטוחה, אולם גם מודעים לתחרות הקשה שמציבה קשת. שורדים מפורסמים כמו אוהד ופאני בוזגלו, יובל המבולבל, ג'קי אזולאי, אודליה סויסה, מייקל לואיס, הספורטאית האולימפית לשעבר ורד בוסקילה, הדוגמנית ליזה ביך ועוד יתחרו על תואר השורד האחרון שיקח הביתה מיליון שקלים.
"שנות ה-90": סדרת ההמשך המצליחה של "שנות ה-80" תעלה גם היא למסך בחורף הקרוב, כשהסדרה הנוכחית מתרחשת ב-1993, ארבע שנים אחרי שקודמתה הסתיימה. למעשה, זו השנה שבה שלום אסייג פרץ לתודעה והחל את מסעו כאחד הסטנדאפיסטים המצליחים בישראל. הסדרה, בהפקת יואב גרוס, תחזור גם להופעה הזכורה של אסייג בתוכניתה של מרגול בערוץ 2, שהיה אז בראשית דרכו.
19 צפייה בגלריה
שלום אסייג
שלום אסייג
שלום אסייג
(צילום: ענת מוסברג)
מה עוד? "חיים של אבא", שכבר עלתה לשידור ושמציגה אבות מפורסמים - בהם קובי פרץ ועומר מילר - אשר מספקים למצלמות הצצה לתוך חייהם; "יש לכם עסק", תוכנית חדשה עם אלון גל, שמגיע לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, מעמת אותם עם המציאות וסוגר להם את העסק. לבעלי העסקים יש 48 שעות להחליט אם לסגור את העסק או לפתוח אותו בדרך חדשה; כמו כן, עונות חדשות ל"אבודים", "סלבריישן" עם צחי קומה, תוכנית התחקירים "המקור" והשעשועון "אל תפילו את המיליון". אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפוי לעלות גם ריאליטי מסעדות חדש, פרויקט סודי ומקורי שהגו ברשת. רותם ישראל תנחה, וישפטו השפים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו.

HOT

לצד סדרות הדרמה החדשות, ואחרות שחוזרות לעונה שנייה, יעלו גם שלוש סדרת דוקו ריאליטי שבמרכזן שתי משפחות מהמפורסמות בישראל - משפחתה של בר רפאלי ומשפחתה של המנחה והשחקנית אילנית לוי, זאת לצד שובה של התוכנית הוותיקה "גולסטאר" בעונה נשית מבטיחה עם חברת הכנסת המכהנת מירב בן ארי.
"שנות הירח": סדרה בהשראת סיפור חייו של אביב גפן, החל מתקופת ההתבגרות שלו בתור נער דיכאוני שמנסה להצליח בעולם המוזיקה ועד להפיכתו לאחד מכוכבי הרוק הגדולים בישראל. הסדרה, שיצר גפן עם חברת ההפקות ADD, תתמקד בשנים הראשונות של הפריצה שלו. את גפן יגלם השחקן הצעיר נח אנגלהרד, את יהונתן גפן יגלם נירו לוי, אל נעליה של נורית גפן תיכנס אסנת פישמן, אלישבע וייל תגלם את אחותו שירה וגילי איצקוביץ' ("מותק בול באמצע") תגלם את אילנה ברקוביץ', אשתו לשעבר של גפן.
"ילדות סכסכניות": דרמה קומית חדשה שמספרת על שתי נשים בשנות ה-20 לחייהן שעוברות לגור בדירת שותפים תל אביבית טיפוסית והופכות לסוג של משפחה חסרת גבולות - ליהי (מיה לנדסמן), סטודנטית לרפואה לסבית שעזבה את בית הוריה בראשון לציון, והשותפה לאה (עינת הולנד, גם היא מ"המפקדת") שעזבה את העולם החרדי כדי למצוא את דרכה בעולם החילוני. את הסדרה הפיק יואב גרוס ויצרו טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש") והתסריטאית שיר ראובן, ויככבו בה גם מנשה נוי, רבקה מיכאלי, שולי רנד, טלי שרון, ענבר דנון, פלורנס בלוך ועוד.
"ירושלים": דרמה שמתרחשת בעיר העתיקה של ירושלים ובה שוטרי מרחב דוד בבירה, המנסים להשליט סדר ולשמור על המקום הקדוש בעולם. אלא שאז הם הבינו שכדי לעשות זאת עליהם להיות מושחתים. בסדרה מככבים רותם סלע, צביקה הדר, דורון בן דוד, הישאם סלימאן, נסרין קדרי וקווין רובין.
19 צפייה בגלריה
מתוך "ירושלים"
מתוך "ירושלים"
מתוך "ירושלים"
(צילום: באדיבות HOT)
"בוגד": הסדרה עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי שנעלם מהרדאר בטיסה מתל אביב להודו, כשהפתרון לתעלומה מסתתר בין 225 הנוסעים. בין הנוסעים נמצאים אשתו וילדיו של איש שב"כ, שחוזר לסייע בחקירה אחרי שנפלט בעקבות פציעה. במקביל, בני משפחות הנעדרים מתחילים לחטט בחיי יקיריהם ומגלים סודות שלא הכירו. בסדרה, שיצרו רון לשם ועמית כהן, מככבים בין היתר ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, אורנה בנאי ועוד.
"משפחת שדה": דוקו-ריאליטי חדש שיכניס מצלמות לחייהם של בני ובנות משפחת שדה - אלירז שדה, אילנית לוי והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיהם של לוי מנישואיה לאייל גולן. לוי, שילדה לאחרונה את בתה המשותפת הראשונה עם שדה, משתפת בתהליך הכניסה להיריון, ההתקרבות לדת מצד בעלה, וגם המסע של אלין לעבר עולם השירה והמשחק. הסדרה, שהופקה על ידי חברת ההפקות ADD ונערכה על ידי יעלי אבנרי, צפויה לעלות בדצמבר.
19 צפייה בגלריה
משפחת שדה
משפחת שדה
"משפחת שדה"
(צילום: שוקה כהן)
"הרפאליז": כמובטח, דוקו-ריאליטי חדש נוסף על משפחה מפורסמת - משפחתה של הדוגמנית בר רפאלי. הסדרה תעקוב אחרי בני המשפחה, הוריה ציפי ורפי, וגם אחיה הצעירים, דור ואון. הסדרה שמפיק יואב גרוס, תעקוב גם אחרי שחרורה של אם המשפחה מבית הסוהר, לאחר שזו ריצתה עונש מאסר בעקבות פרשת עבירות המיסים של בתה.
"גולסטאריות": עונת הנשים השלישית לדוקו-ריאליטי הוותיק ביותר בישראל. קבוצת הנשים המפורסמות תצא למשחקים חדשים והפעם עם קאסט משתתפות מעניין במיוחד שמפגיש את חברת הכנסת המכהנת מירב בן ארי, השחקנית והדוגמנית טיילור מלכוב, זוכת "האח הגדול "לשעבר תקוה גדעון, כתבת "נינג'ה ישראל" אורטל עמר, הדוגמנית רוסלנה רודינה, הזמרת מאיה בוסקילה, כדורגלניות העבר סילבי ז'אן ומיטל דיין, השורדות בדימוס ליטל סמדג'ה ושמחה גואטה וגם כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר. התוכנית מבית ADD הפקות תעלה גם היא בחורף הקרוב, ואת בנות הנבחרות יאמנו המאמן האגדי שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.
19 צפייה בגלריה
גולסטאריות
גולסטאריות
"גולסטאריות"
(צילום: רפי דלויה)
HOT8: "המלחמה האחרונה של נלסון"; "אימהות אבודות", סיפורן של ארבע אימהות שמסרו את ילדיהן לאימוץ; "בין חומות", על פלוגה ג' של מג"ב בבימויים של רותם זיסמן כהן ומוריס כהן; "סרט שלל", סרטה של קרנית מנדל שעוסק בגניבת ארכיון אשף על ידי ישראל מביירות; "ענת גוב, על החיים ועל המוות"; "המלכה שושנה", סיפורה של הזמרת שושנה דמארי; "שלמה ארצי", סדרה על הזמר הישראלי שתחשוף חומרי ארכיון ותספר את סיפור הקריירה שנמשכת עד היום; "קעקועים" עם אסף גרניט, סדרה שעוסקת בעולם הקעקועים שהפך לתופעה תרבותית יוצאת דופן בעולם ובארץ.
מה עוד? עונה שנייה לסדרה "מלכות".
19 צפייה בגלריה
מתוך "המלכה שושנה"
מתוך "המלכה שושנה"
מתוך "המלכה שושנה"
(צילום: באדיבות HOT8)

yes

הדוקו-ריאליטי תופס גם אצל yes מקום די גדול בלוח שידורי החורף עם שתי תוכניות מרכזיות - "הבוזגלוס" שתחזור לעונה שישית וגם "פריפריה אימפריה", מבית היוצר של יוצרת "מעושרות", זאת לצד דרמות חדשות.
"ריקוד האש": דרמה מבית היוצר של רמה בורשטיין ("למלא את החלל", "לעבור את הקיר"). הסדרה מתרחשת בקהילה חסידית, כשעל נתן (יהודה לוי), בנו הבכור של האדמו"ר בקהילה חסידית בצפון, להיכנס לנעלי אביו. נתן אמור לרשת את מקומו אך העבר שלו מעיב על קבלתו על ידי הקהילה. אולם כשהוא פוגש את פייגי בת ה-17 (בגילומה של מיה עברין) הכל משתנה.
19 צפייה בגלריה
"ריקוד האש"
"ריקוד האש"
"ריקוד האש"
(צילום: עידן מלמן)
"מנגן ושר": דרמה מוזיקלית שעוקבת אחר מוזיקאי צעיר מראש העין, שעובד לפרנסתו באולם אירועים וחולם להוציא אלבום משלו. בר צברי יגלם את הצעיר, שמופיע בסגנון המוזיקה המזרחית, אולם מוות פתאומי של אביו משבש לו את התוכניות, וכעת עליו לתפקד בתור המבוגר האחראי של המשפחה ולסגור את החובות. לשם כך, הוא מתחיל לעבור בתור נהג פרטי - ודווקא משם מגיעה ההתקדמות בקריירה שכל כך חיכה לה.
19 צפייה בגלריה
"מנגן ושר"
"מנגן ושר"
"מנגן ושר"
(צילום: אוהד רומנו)
"פריפריה אימפריה": אורנה בן דור (יוצרת "מעושרות") מלווה שש נשים חזקות מהפריפריה כדי להרים אירוע אופנה בתל אביב. הנשים הן אוריה עזרן מרמלה, אורטל בניסטי מאשדוד, נעמה מריומה ממושב מצליח, ושלוש האשקלוניות - סינדי דזן, דליה מנאשרוב ובתה, קים מנאשרוב.
19 צפייה בגלריה
"פריפריה אימפריה"
"פריפריה אימפריה"
"פריפריה אימפריה"
(צילום: באדיבות yes)
"הבוזגלוס": עונה שישית לדוקו-ריאליטי הוותיק שבו מתועדים בני ובנות משפחת בוזגלו - מאור ומירן, אוהד ופאני, אסי ועדי, אלמוג ונטלי וחני ויעקב.
19 צפייה בגלריה
"הבוזגלוס", עונה 6
"הבוזגלוס", עונה 6
"הבוזגלוס", עונה 6
(צילום: אוהד רומנו)
yes דוקו: "למה אמרתי אני?" בחזרה לפרשת חנית קיקוס; "קלף מלוכלך", סרט דוקו שעוקב אחר לוטן פישר, שחקן הברידג' הטוב בעולם, המואשם ברמאות על ידי יריבו המושבע, האלוף הנורווגי בויה ברוגלנד, ומציב את עולם הברידג' בפני השערורייה הגדולה ביותר שידע; "החיים הסודיים של בני 5" בעונה שלישית.
19 צפייה בגלריה
"למה אמרתי אני"
"למה אמרתי אני"
"למה אמרתי אני"
(באדיבות yes)
מה עוד? עונה שנייה לדוקו-ריאליטי "יס מן"; "חיה", סדרה חדשה פרי עטה של דלית קהן שמגלמת הומלסית בהיריון בעשור החמישי לחייה.
19 צפייה בגלריה
"חיה"
"חיה"
"חיה"
(צילום: ורד אדיר)