הטירוף נמשך: לאחר שרשם שבוע נוסף חזק במיוחד בקופות, "ברבי" מבית אולפני האחים וורנר וחברת מאטל הרוויח למעלה ממיליארד דולר במכירות כרטיסים ברחבי העולם, כך מדווח היום (א') ה"הוליווד ריפורטר".
2 צפייה בגלריה
מתוך "ברבי"
מתוך "ברבי"
מתוך "ברבי"
(צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
זהו סרט הלייב-אקשן הראשון בהיסטוריה שבוים על ידי אישה לבדה, ולא כחלק מצוות, שמצטרף למועדון המיליארד דולר, והסרט ה-53 במספר שעושה זאת בסך הכול. מתחילת השנה נוסף למועדון האקסקלוסיבי רק סרט אחד נוסף - "האחים סופר מריו - הסרט".
לכתבות נוספות בנושא:
בחודש שעבר השחקנית מרגו רובי שמככבת בסרט ונמנית גם על צוות המפיקים, סיפרה בריאיון ל"קוליידר" כי כאשר הציעו את הרעיון לאולפנים היא אמרה להם שהיא חושבת שהסרט יוכל להכניס מיליארד דולר, אך חששה שהגזימה. "אולפנים משגשגים כשיש להם את האומץ לשלב רעיון גדול עם במאי או במאית עם חזון", אמרה. "אז נתתי סדרה של דוגמאות, למשל דינוזאורים וסטיבן ספילברג, דיברתי שם על כל דבר שהיה מדהים והרוויח המון כסף עבור האולפנים לאורך השנים. ואמרתי להם, 'עכשיו יש לכם את ברבי וגרטה גרוויג'. אמרתי להם שזה ירוויח מיליארד דולר, אולי מכרתי את זה יתר על המידה, אבל היה לנו סרט לעשות".
2 צפייה בגלריה
מרגו רובי וראיין גוסלינג
מרגו רובי וראיין גוסלינג
מרגו רובי וראיין גוסלינג
(צילום: EPA)
כעת, קצת יותר משבועיים לאחר שהסרט עלה לאקרנים, מתברר כי רובי לא הגזימה כפי שחששה והסרט, כאמור, חצה את רף המיליארד. גם הלהיט המדובר השני של הקיץ, "אופנהיימר" מאת כריסטופר נולאן, ממשיך לגרוף סכומים נאים, אך נשאר מאחור עם 500 מיליון דולר ברחבי העולם. בסוף השבוע האחרון עקף אותו בקופות הסרט החדש מבית אולפני האחים וורנר "אימה במצולות 2".