אחרי שחשף כי חלה בסרטן והוא נדרש לעבור טיפול, הזמר אדם עלה אמש (ה') על הבמה במועדון הגריי בתל אביב, להופעה שביקש לקיים כמתוכנן על אף מצבו הרפואי. "מחכה לי תקופה מורכבת וקשה", אמר על הבמה והוסיף, "אבל אני רוצה לקוות ומאמין שאצא מזה".
2 צפייה בגלריה
אדם בגריי בתל אביב
אדם בגריי בתל אביב
אדם בגריי בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
גם כששיתף את הקהל במצבו, הקפיד הזמר לשמור על מצב רוח טוב. "כשנכנסתי לרופא להוריד את הגידולים, הוא הסביר ואמר לי שהלוקיישן של הגידול הוא בעייתי מאוד, למה? כי הוא קרוב לעצב של מיתרי הקול", סיפר. "הוציאו את הגידול, והוא אמר לי שאם במקרה ייגעו בעצב של מיתרי הקול - אז יש סיכוי שזה יגרום לי לצרידות תמידית. נשבע לכם. אני מסתכל לו בעיניים ואומר לו, 'דוקטור על מה אתה מדבר? עשיתי קריירה מזה'".
בהופעתו התארח בין היתר יזהר כהן, שאמר לו "אתה תתגבר על הכול", כמו גם סי היימן ויזהר אשדות. "אנחנו מנהלים יחסים כבר ארבעה עשורים כמעט", אמר אדם. "הערב אני רוצה שנשמח בווליום הכי חזק שאפשר, אבל אני רוצה את הווליום מפה", אמר לקהל והצביע על הלב שלו והוסיף: "אנחנו יודעים לעשות את זה".
אדם, כך נמסר ממועדון הגריי, יקיים הופעה נוספת בשבוע הבא בגריי ביהוד ורק אז יתחיל את טיפולו.
מוקדם יותר השבוע, אדם חשף את מצבו הרפואי בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. אני עדיין מתקשה לעכל, מאחר שהוגדרתי כחולה אונקולוגי. אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא. אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית החולים היום". עוד הזמר דיבר בדבר המופע שהתקיים הערב, והבטיח כי יקיים אותו "בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים. אז נכון לעכשיו שלחו רק אהבה. אוהב".
לפני כחמש שנים וחצי אדם (63) אושפז במשך ארבעה חודשים וחצי בשל ניתוח להוצאת כיס מרה שהסתבך והוביל לדלקת בלבלב שגרמה לפגיעה באיברים סמוכים. "אני בדרגת סיכון מכל מיני סיבות שלא ניכנס אליהן עכשיו", אמר לפני כשנה בריאיון ל-Pplus. "אבל בארבע השנים האחרונות אני מתעורר בהרבה מאוד לילות מיוזע, מטראומות קשות שעברתי בחצי שנת אשפוז שלי. ממש, כאילו, עברו עליי חוויות מאוד קשות שם. זה לא כיף, זו הייתה חצי שנה של סבל, המחלה שלי הייתה מאוד מאוד קשה... פתאום הבנתי שהמחלה של לפני ארבע שנים יצרה אצלי כנראה איזושהי פוסט טראומה. יש בי פחד עצום להיות חולה".
2 צפייה בגלריה
אדם מארח את סי היימן בגריי בתל אביב
אדם מארח את סי היימן בגריי בתל אביב
אדם מארח את סי היימן בגריי בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
אדם, שנולד בשם חיים כהן, פרץ לתודעה בתור אחד מזמרי הליווי של יזהר כהן בשיר "עולה עולה" שייצג את ישראל באירוויזיון 1985. בהמשך ניסה את מזלו בצרפת, שם הוציא כמה שירים וכששב לישראל פצח בקריירה מוזיקלית מצליחה. אלבומו הראשון "סוד" יצא ב-1987, מכר 45 אלף עותקים וביסס את מעמדו בתור כוכב ענק בשמי הפופ הישראלי.