הזמר יהונתן מרגי הוציא היום (ו') את Sucks To Know You, שירו הבינלאומי הראשון.
מרגי, שישוב לישראל בעוד כשבועיים מנסיעת עבודה בלוס אנג'לס, מספר כי מדובר בחלום חייו מאז שהיה בן שלוש. "זה הפרויקט הכי כן ואמיתי שיצרתי ואני מאוד גאה בו", אמר במסיבת עיתונאים שנערכה בזום. "זה מרתון ואני יודע את זה. אני מאוד מתרגש להתחיל את המסע הזה", הוסיף.
מרגי בן ה-22, שפרץ לתודעה בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא", דיבר בגילוי לב על השיר הראשון ומה עומד מאחריו. "השיר ואלה שייצאו אחריו מתוך האי פי (מיני אלבום, ר"ב) מדברים על השנים האחרונות בחיים שלי. אני הרגשתי שהרבה אנשים מבחוץ מרגישים שהחיים שלי הם כמו קשת בענן כזה, וזה היה בזמן שאני הייתי בחלקים פחות כיפיים. השיר הזה מדבר על מצב שאחרי מערכת יחסים, סיטואציה היפותטית של זוג אחרי פרידה, ויש מערבולת רגשות גדולה, מה היה קורה אם היית פוגש את האקסית שלך והיית צריך לסכם את כל מה שיש לך להגיד לה בארבעה דברים".
אז זה מה שהיית אומר לנועה קירל? "זה ממש העביר את התחושה שלי בהרבה מקרים שכך הרגשתי".
3 צפייה בגלריה
מרגי בהופעה בבארבי
מרגי בהופעה בבארבי
מרגי בהופעה בבארבי
(צילום: רז גרוס)
עושה רושם שמרגי רק חיכה שהשיר ייצא כדי לדבר באופן גלוי על המערבולת בחייו בשנים האחרונות שהתאפיינו בזוגיות מתוקשרת מאוד - שני כוכבים גדולים וצעירים שהיו תחת זכוכית מגדלת של המעריצים והתקשורת. אחרי הפרידה, שהייתה גם היא מתוקשרת, מרגי הביע את אכזבתו מהשתתפותה של האקסית בפרסומת לצד כפיל שלו, מבלי שעודכן על כך מראש.
"שלחתי לה הודעה שהשיר יוצא", אמר מרגי כעת על פרסום שירו החדש. "הרגיש לי נכון להגיד לה מראש שזה יוצא". כשנשאל אם העדכון שלו למעשה היה בניגוד לפרסומת המדוברת שעליו קירל לא עדכנה אותו מראש, הוא העדיף להשיב בחיוך ובצחוק. "אני מאוד סקרן לדעת מה היא תרגיש מהשיר הזה".
3 צפייה בגלריה
נועה קירל ולונאי בפרסומת של yes
נועה קירל ולונאי בפרסומת של yes
נועה קירל ולונאי, הכפיל של מרגי, מתוך הפרסומת של yes
(צילום: צילום מסך)
אתה אומר שעברת הרבה בשנים האחרונות כשכולם חשבו שהחיים שלך הם קשת בענן, ובפנים היו רגעים פחות טובים. עכשיו אתה חוזר למקום של הרכילות לחייך הפרטיים במקום עיסוק במוזיקה עצמה. זה נכון לך לעשות את זה בשיר בינלאומי ראשון? "אני לא חושב על זה ממקום נכון או לא נכון, אני חייב לעשות את זה כדי לבטא את עצמי. אולי זה בשלב שאני נמצא בו בחיים בהתפתחות שלי שאני מרגיש שזה מה שמייחד אותי, זה שאני יכול לבוא ולספר את הסיפור שלי, וזה הדבר שמייחד אותי, זו הדרך שלי לספר על החיים שלי. בסוף השיר הזה הוא עלי, אני מבין לגמרי את השאלה ואני מבין מאיפה היא מגיעה בסוף".
ולא אכפת לך שינברו בעבר עם נועה קירל? "לא. אני בסוף מספר על עצמי ומה שאני הרגשתי. אחד הדברים הכי יפים במוזיקה זה שכולם יכולים לקחת את זה לסיפור שלהם. אני מרגיש שזה משהו שכולם יכולים להתחבר אליו. הקו הדק הזה בין כעס מאוד גדול לבין אהבה במערכת יחסים, זו מערבולת שכולם חווים במערכת יחסים. זה הפרוייקט הכי כן ואמיתי שיצרתי ואני מאוד מאוד גאה בו".
3 צפייה בגלריה
נועה קירל ויהונתן מרגי
נועה קירל ויהונתן מרגי
נועה קירל ויהונתן מרגי
(צילום: ענת מוסברג)
לקחת בחשבון שזה עלול לעורר סערה? "האמת שחשבתי על זה ולקח לי הרבה זמן להבין אם אני רוצה לעשות את זה. חשבתי על זה אם אני רוצה להיות כל כך פגיע וכנה במוזיקה שלי. זה חלק מהדבר".
וגם בוטה. אתה מאוד בוטה בשיר. "החיים בוטים".
זה צד שלא הכרנו בך. "נעים מאוד".