העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי הגיבה לראשונה לחשיפת ynet, לפיה ברשת החליטו להחליף אותה ואת מנחי תוכנית הבוקר של הערוץ בגאולה אבן סער - ללא ידיעתם. "כולם אוהבים לספר על כישלונות אחרי שטיפסו בחזרה לפסגה", כתבה מיכאלי בחשבון האינסטגרם שלה. "לא הפעם, לא אני. הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד".
2 צפייה בגלריה
מירי מיכאלי
מירי מיכאלי
מירי מיכאלי
"בחודשים האחרונים עבדנו קשה כדי להביא את הסיפורים המעניינים ביותר אל המסך, את כל מה שאתם חייבים לדעת בכל בוקר וגם - את עצמנו. זה לא תמיד קל להביא את עצמך בכל בוקר מוקדם, עם מעט מאוד שעות שינה, אבל התעוררתי בכל בוקר בשמחה, מתוך הכרה בזכות שניתנה לי לפתוח את היום אתכם, הצופים הנאמנים והאהובים שלי. ומתוך הסיטואציה הזו דווקא אני מרגישה צורך לכתוב לכם כדי שאולי תוכלו לקחת משהו מזה לחיים שלכם ברגעים מאתגרים. אני יודעת שכדי להצליח חייבים להיכשל. זה חלק קריטי בדרך לצמיחה. אבל לא חייבים לסבול מזה".
מיכאלי הוסיפה בגילוי לב כי "סבל לא חייב להיות תוצאה של כישלון, זה עניין של בחירה. מה כן חייב להגיע? למידה, התקדמות, הסתכלות הלאה ומטרות חדשות ומרגשות. גיליתי שברגע שדלת נסגרת, דלתות אחרות נפתחות".
מיכאלי, שנחשבת לעיתונאית ומגישה ותיקה שעברה הרבה בטלוויזיה, ביקשה להתייחס לעתידה. "בינתיים ניפגש בכל בוקר ובמקביל אני לא נחה לרגע, משום שלהיות אשת חדשות זה לא רק מקצוע, זאת תעודת זהות. מבטיחה לעדכן ממש בקרוב על הצעד הבא. מי יודע, אולי זו תהיה הצלחה מסחררת. תודה לכם צופות וצופים יקרים, אולי לא שמתם לב, אבל תמיד גם ראיתי אתכם מהצד השני והשתדלתי לפתוח לכם את היום כמו שמעירים ילד: באהבה, בחיוך ובעדינות. הרי לא תמיד קל פה".
2 צפייה בגלריה
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
גאולה אבן סער
(צילום: אבי מועלם)
אתמול (א') נחשף ב-ynet כי ברשת סיכמו עם גאולה אבן סער על הצטרפותה לתוכנית הבוקר של הערוץ, במקום שלישיית המנחים הקיימת - מיכאלי עצמה, צביקה הדר ורותם ישראל, אלא שהם לא עודכנו בכך ולמעשה התוודעו להחלפתם בעקבות הפרסום ב-ynet. אבן סער, שטרם חתמה על החוזה, צפויה להיכנס לתפקידה בינואר. מיכאלי בצעד אצילי החליטה גם לפרגן למחליפתה: "הרשו לי לאחל הצלחה ענקית לגאולה אבן המצוינת, שהחל מהשנה האזרחית החדשה, כך פורסם, תנחה את העולם הבוקר. אני בטוח אצפה בה".