ביל קוסבי הודיע שהוא מתכוון לשוב לבמות לעשות סטנדאפ ומתכנן להתחיל סיבוב הופעות בשנה הבאה. הקומיקאי השנוי במחלוקת אמר זאת היום (ד') בריאיון בתוכנית הרדיו WGH Talk שהעניק למנחה סקוט ספירס.
2 צפייה בגלריה
ביל קוסבי
ביל קוסבי
ביל קוסבי
(צילום: AP)
קוסבי בן ה-85, שהורשע ב-2018 בתקיפה מינית בבית המשפט המחוזי בפנסילבניה, שוחרר כשלוש שנים מאוחר יותר אחרי שהרשעתו בוטלה על ידי בית המשפט העליון.
"כשאני אצא מזה, אני מרגיש שאני אוכל להופיע ולהיות ה'ביל קוסבי' שהקהל שלי מכיר", הוא אמר לספירס והמשיך: "כן, אני אחזור להופיע בשנה הבאה, כי יש עוד כל כך הרבה דברים כיפיים שאני יכול לעשות עם הסיפורים שלי. בערך לפני עשור הבנתי שדרך טובה יותר להציג את הסיפורים שאני כותב היא לספר אותם בעצמי".
איש יחצי הציבור של קוסבי, אנדרו וואייט, אישר ל"וראייטי" את הפרטים והוסיף שהקומיקאי "מתכוון להתחיל בסיבוב ההופעות שלו באביב או בקיץ הבאים".
מוקדם יותר החודש חמש נשים הגישו נגד קוסבי תביעה משותפת חדשה בגין תקיפה מינית. החמש טענו שקוסבי אנס אותן או תקף אותן מינית. רוב התובעות לקחו חלק בסדרה "משפחת קוסבי", בה כיכב השחקן בין השנים 1992-1984. החמש - לילי ברנרד, אדן טירל, ג'ול גיטנס, ג'ניפר תומפסון וסינדרה לאד - טוענות שהשחקן-קומיקאי הצליח לנצל אותן כי הן היו צעירות ופגיעות.
2 צפייה בגלריה
לילי ברנרד
לילי ברנרד
אחת התובעות. לילי ברנרד
(צילום: AP)
בתגובה אמר וואייט ש"התובעות בתביעה האחרונה אינן חדשות וכך גם הטענות שלהן". בנוסף הוסיף שהן הגישו את התביעה כי הן לא מוכנות לקבל את העובדה שהרשעתו של קוסבי בוטלה. עוד טען שהתובעות "רק רוצות כסף" ולא רודפות אחר צדק.