אימפריה: שלושה עשורים לאחר שהוקמה ושנה אחרי מופע האיחוד המוצלח, להקת ההיפ-הופ המיתולוגית שב"ק ס' תקיים מופע איחוד נוסף ב-14 בספטמבר בזאפה לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים למופע נעים בין 189 ל-249 שקלים.
1 צפייה בגלריה
שב"ק ס'
שב"ק ס'
שב"ק ס'
(צילום: רז גרוס)
"שנה אחרי שהאמפי עף באוויר, האדמה רעדה וצבא השוף התייצב בהמוניו ויחד איתנו עבר חוויה מיסטית, סופר מרגשת, מסעירת חושים וחוץ גופית - השבק חוזרים ללייב פארק להופעה חד שנתית, רב תכליתית, כלל היקפית", כתבו חברי הלהקה. "מילה שלנו - יהיה פיצוץ. השבק תעלה על הבמה בהופעה כמו שרק שבק יודעת לתת. כדי לספק לקהל שלנו את האנרגיות האלו שאין כמותן, את הפלואו המטורף ואת הנגינה חסרת המעצורים שמאפיינות את האימפריה מאז ומעולם".
שב"ק ס' הוקמה בשנת 1992 ביבנה והייתה מלהקות ההיפ-הופ הראשונות בארץ. במשך השנים היא הוציאה חמישה אלבומים בסך הכול, אך הפכה לאגדה עם להיטי הענק "תתקעו בחצוצרה", "נופל וקם", החידוש ל"מכופף הבננות", "אימפריה" ואחרים נוספים. בשנת 2014 מוקי עזב את הלהקה אך הלהקה המשיכה בפעילותה ובעשור הקודם אף הופיעה מספר פעמים בהרכבים שונים.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
כאמור, זו אינה הפעם הראשונה שהלהקה מתאחדת, אחרי מופע איחוד שהתקיים בלייב פארק בשנה שעברה. האיחוד המדובר עמד על הפרק במשך מספר שנים, כשבפעמים הקודמות דווח ב-ynet כי מתוכננות מספר הופעות עם כל חברי הלהקה תמורת מיליון שקלים, אך ברגע האחרון הוא הוקפא בשל דרישות מטעם נציגיו של מוקי, שלפיהן נתבקש שהאיחוד המדובר יידחה במספר חודשים.
במופע המתקרב צפויים להשתתף כל חברי ההרכב לדורותיו: מירו, מוקי, נימי, פילוני, חמי, פלומפי, ג'יימס ודוידי.