ביום חמישי האחרון שתי נשים האשימו את כוכב "סקס והעיר הגדולה" וסדרת ההמשך "פשוט ככה" כריס נות' בתקיפה מינית. מאז הוליווד עושה הכול כדי להתנער ממנו – זה החל כשאיבד קמפיין פרסומי, לאחר מכן סוכנות השחקנים A3 החליטה להתיר את החוזה עימו ולפנות בוקר (בין ראשון לשני) הוא פוטר גם מהסדרה "נקודת שוויון" (The Equalizer).
1 צפייה בגלריה
כריס נות'
כריס נות'
כריס נות'
(צילום: Gettyimages)
שלוש הכוכבות ששיחקו לצדו ב"סקס והעיר הגדולה" ו"פשוט ככה" - שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס - שחררו לפנות בוקר הצהרה משותפת שפורסמה במקביל ברשתות החברתיות שלהן. "אנו עצובות מאוד לשמוע על ההאשמות נגד כריס נות'", נכתב. "אנו תומכות בנשים שאזרו אומץ וחשפו את החוויות הכואבות שלהן. אנו יודעות שזה דבר קשה מאוד לעשות ואנו מעריכות אותן על כך".
שתי התלונות, שנחשפו ב"הוליווד ריפורטר" בסוף השבוע שעבר, היו בעקבות פניות של שתי הנשים לאחר שידור פרק הבכורה בסדרה "פשוט ככה". התקריות קרו לכאורה ב-2004 בלוס אנג'לס והאחרת בניו ב-2015. הופעתו המחודשת של השחקן בן ה-67 על המסך ב"פשוט ככה" היוותה ככל הנראה טריגר לעדותן של זואי (כיום בת 40) ולילי (כיום בת 31) - שהוצפו מחדש בזיכרונות הכואבים, לדבריהן, ובשל כך פנו בנפרד ובהפרש של מספר חודשים למגזין, שמדגיש כי בין השתיים אין כל קשר.
נות' דחה את ההאשמות נגדו וטען שהן "לא נכונות לחלוטין". הוא הוסיף שהמפגשים היו בהסכמה ומטעמו נמסר: "הסיפורים הללו לא היו קורים לפני 30 שנה או 30 ימים – לא תמיד אומר לא – זה קו שאני מעולם לא חציתי. קשה שלא להטיל ספק בתזמון של יציאת הסיפורים הללו. אני לא יודע לומר בוודאות למה הם צפים עכשיו, אבל אני כן יודע דבר אחד: לא תקפתי את הנשים הללו".