לראשונה מאז שנודע כי אושפז בבית החולים בחודש אפריל האחרון בעקבות "סיבוך רפואי", ג'יימי פוקס נצפה באופן פומבי כשהוא נמצא על יאכטה בנהר שיקגו ומנופף למעריצים מופתעים.
בסרטון הקצר, שפורסם לראשונה ב-TMZ, פוקס נראה בריא ומחויך ומסמן "וי" בידו לכיוון הצלם, כשאנשים נוספים נכחו על אותה יאכטה.
באפריל הכוכב כאמור אושפז בבית החולים באטלנטה אחרי שהתמודד עם "סיבוך רפואי", כך על פי פוסט שפרסמה בתו קורין פוקס. "למרבה המזל, הודות לטיפול מהיר של הצוות הרפואי, הוא נמצא בדרך הבטוחה להחלמה. אנחנו יודעים כמה הוא אהוב ומעריכים את התפילות שלכם. המשפחה מבקשת פרטיות במהלך הזמן הזה", היא כתבה בזמנו.
בשבועות שחלפו מאז אותו אישפוז מסתורי, דיווחים על מצבו החלו להתקבל, חלקם טענו להחמרה, כשבחודש מאי בתו עדכנה כי הוא נמצא בשיקום: "עצוב לראות איך התקשורת יוצאת מכלל שליטה. אבא שלי שוחרר מבית החולים לפני שבועות, הוא מתאושש. הוא אפילו שיחק פיקלבול אתמול! תודה לכולם על התמיכה והאיחולים".
ג'יימי פוקס ובתו עובדים יחד לעיתים קרובות, בין היתר בשעשועון המוזיקה האמריקני Beat Shazam שפוקס האב מנחה ומפיק, ובה משמשת קורין כדי.ג'יי. לאחר הדיווחים על מצבו הרפואי, נודע כי פוקס ייעדר מהעונה הקרובה של התוכנית והשחקן והמגיש ניק קאנון ינחה אותה במקומו. ב-TMZ דווח כי גם קורין תיעדר מהעונה, לאחר שהודיעה להפקה כי היא מעדיפה לשהות לצד אביה בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: AFP)
סרטו הבא של פוקס עתיד להיות Back in Action מבית ענקית הסטרימינג נטפליקס, לצידה של השחקנית קמרון דיאז. זהו הפרויקט הראשון של דיאז מאז הקומדיה המוזיקלית "אנני" משנת 2014, שבה כיכב לצידה פוקס. בשבועות שבהם נעדר פוקס מצילומי הסרט נצפו כפילי פעלולים וגוף שהחליפו אותו למספר ימי צילום כדי לא לעצור את ההפקה.
פוקס זכה לאורך הקריירה בארבעה פרסי גראמי ופרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2004 על תפקידו בסרט "ריי".