בדיסני מתחילים לעבוד על רימייק לייב-אקשן לסרט האנימציה הפופולרי "מואנה" מ-2016, כך חשף היום (ב') דוויין ג'ונסון שישוב לככב בו וגם יהיה אמון על ההפקה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "מואנה"
מתוך "מואנה"
מתוך "מואנה"
((צילום מסך))
בסרט שייצא תחת חברת ההפקה של ג'ונסון, Seven Bucks, הוא צפוי לשוב לתפקידו של מאווי חצי האל של הרוח והים. ג'ראד בוש שכתב את התסריט לסרט המקורי יהיה אחראי גם על הרימייק, אך טרם ידוע מי יביים אותו והאם אאולי'אי קרוואלהו תשוב לגלם את דמותה של מואנה.
"מואנה" עלה לראשונה ב-2016 ומספר את סיפורה של צעירה הממרה את פי אביה - צ'יף של אי פולניזי שמתמודד עם איום אסון אקולוגי. היא יוצאת למסע לשחרר את מאווי מכלאו על מנת להציל את האי ולאחד את האלה טה-פיטי עם ליבה. הסרט זכה לאהדה רבה הן מצד הקהל והן מצד המבקרים וגרף כ-665 מיליון דולר ומועמדות לאוסקר בפרס סרט האנימציה הטוב ביותר.
ההכרזה על הרימייק ממשיכה את הקו של חברת וולט דיסני שהחל בחידוש ל"אליסה בארץ הפלאות" מ-2010 והמשיך בגרסאות לייב-אקשן לקלאסיקות רבות, בהן "מלך האריות", "אלאדין", "היפה והחיה ו"בת הים הקטנה" שעתיד לצאת בחודש הבא. בעוד ברוב המקרים מדובר בסרטים בני כמה עשורים לפחות, "מואנה" הוא הסרט החדש ביותר שזוכה לגרסת לייב-אקשן.