תביעה בגין הטרדה שהוגשה נגד כוכב.ת "הפלאש" עזרא מילר (שמזדהה כא-בינארי ומעדיפ.ה לשון פנייה מעורבת) במסצ'וסטס אחרי שאמו של ילד.ה א-בינארי טענה שמילר התנהג.ה בצורה לא הולמת לידו, בוטלה אתמול (ו') בתום שימוע שנערך בבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
עזרא מילר
עזרא מילר
עזרא מילר
(צילום: AFP)
האם, שאנון גווין, האשימה את מילר שהטריד.ה את משפחתה והתנהג.ה בצורה לא הולמת כלפי הילד.ה שלה. לא הוגש כתב אישום נגד מילר ועורכת דינו טענה שכל המפגשים עם הילד.ה אורגנו על ידי האם. עוד הוסיפה כי מילר "מעולם לא נותר.ה לבד עם הילד.ה ומעולם לא הייתה אינטראקציה בין השניים מחוץ לביתו.ה מלבד שני מפגשים קצרים שאירעו בנוכחות של מספר מבוגרים אחרים".
אחת הטענות של גווין הייתה שמילר החזיק.ה בנשק במהלך אותם מפגשים, האשמה שאותה הפרקליטה מריסה אלקינס דחתה גם כן. מילר הגיע.ה לשימוע יחד עם אלקינס, כשגווין עצמה נעדרה ממנו. השופט פסק שהצו, שגם כך היה אמור לפוג היום, מבוטל.
"הצו המקורי, שהוגש על ידי שאנון גוויין, היה מבוסס על האשמות שקריות", אמרה אלקינס בדיון. "למרבה התסכול עבור עזרא, גווין הגישה אותו בזמן שעזרא נאבק.ה עם בעיות נפשיות משמעותיות, ולא היה באפשרותו.ה להגיע לבית המשפט ולהגן על עצמו.ה נגד אותן טענות".
מילר, באופן חריג ונדיר, הוציא.ה הצהרה מטעמו.ה בנושא. "אני מעודד.ת מהפסיקה ואסיר.ת תודה ברגע זה לכל מי שעמד לצידי ונלחם כדי להבטיח שההאשמות הכוזבות והצו הזה יבוטלו", כתב.ה. "צווי הרחקה נועדו כדי לספק הגנה לאנשים, משפחות וילדים שנמצאים בסכנה. הם לא נועדו כדי לשמש כנשק בידי אלו שמחפשים תשומת לב או מחפשים תהילה על שערים של צהובונים או כל סוג של נקמה אישית, כשיש אנשים שנמצאים בסכנה אמיתית וזקוקים לאותם שירותים".
2 צפייה בגלריה
מתוך "הפלאש"
מתוך "הפלאש"
הסרט כשל בקופות. מתוך "הפלאש"
(צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
עוד אמר.ה מילר: "אני סומנתי בצורה ישירה ולא מוצדקת על ידי מי שהעובדות הראו שיש לה היסטוריה של פעולות מניפולטיביות והרסניות כאלו".
בשנה שעברה מילר הסתבך.ה בשלל אירועים פליליים - מגניבת אלכוהול משכנו בוורמונט, טענות לגרומינג של נערה מתבגרת, עימותים עם שוטרים ומספר עבירות הכוללות הפרת סדר ועימותים מילוליים עם מספר אנשים בעת שגר.ה בהוואיי. באוגוסט מילר התנצל.ה באופן פומבי וטען.ה שנמצא.ת "בהתמודדות עם בעיות נפשיות מורכבות, והתחלתי טיפול מתמשך". בנוסף אמר.ה: "אני רוצה להתנצל בפני כל מי שהדאגתי או פגעתי עם התנהגותי בעבר. יש לי כוונה מלאה לעשות את העבודה הנדרשת על מנת לחזור לשלב בריא, בטוח ופורה בחיי".
הטיפול הזה הגיע אחרי מספר פגישות עם ראשי האחים וורנר, שלהם הבטיח.ה שההסתבכויות עם החוק לא יחזרו עוד. כמעט שנה מאוחר יותר, סוף סוף יש לומר, מילר נכח.ה בפרמיירה של סרט גיבורי העל המצופה "הפלאש", אך זה היה החלק היחיד שלו.ה בקמפיין יחסי הציבור לקראתו.
למרות לא מעט תגובות טובות והערכה מצד רבים מצופיו, "הפלאש" הוא כישלון כלכלי ענק ועד כה הכניס מעט פחות מ-220 מיליון דולר. יש לציין שהתקציב לבדו מוערך בכ-200 מיליון דולר, כש-150 מיליון דולר נוספים הושקעו ביחסי ציבור ושיווק.