להקת הרוק הבריטית פאלפ תתאחד ב-2023, כך הודיע אמש (ב') סולן הלהקה ג'רוויס קוקר באירוע שאלות ותשובות של עיתון "הגרדיאן", אולם לא סיפק מידע בנוגע לפרטי האיחוד.
2 צפייה בגלריה
ג'רוויס קוקר
ג'רוויס קוקר
ג'רוויס קוקר
(צילום: AP)
שאלות לגבי אפשרות האיחוד הופנו לקוקר בעקבות פוסט שפורסם בחשבון האינסטגרם שלו בשבוע שעבר, בו רמז לעוקבים כי ייתכן והדבר עשוי לקרות. בפוסט ניתן לראות סרטון של 15 שניות הכולל ציטוט מאחד מלהיטי הלהקה הגדולים This Is Hardcore. המשפט מהשיר - What exactly do you do for an encore? - עורר את עניין המעריצים, והשערות על איחוד מילאו את הרשתות החברתיות מאז. קוקר אמר במהלך האירוע כי הפוסט היה "מסתורי באופן מכוון".
2 צפייה בגלריה
ג'רוויס קוקר
ג'רוויס קוקר
ג'רוויס קוקר
(צילום: AP)
הלהקה, שנחשבת לאחת מהלהקות החשובות בעולם הבריט-פופ, התחילה את דרכה בסוף שנות ה-70 בשפילד שבאנגליה והתפרקה רשמית ב-2002. לאורך הקריירה שלה, פרסמה הלהקה שבעה אלבומי אולפן. אלבומם השישי This Is Hardcore, שזכה להצלחה רבה, יחגוג בשנה הבאה 25 לצאתו.
עוד בחדשות המוזיקה:
זו לא הפעם הראשונה שהלהקה מתאחדת מאז פירוקה הרשמי. ב-2011 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות איחוד. הופעתם המשותפת האחרונה התרחשה ב-2013 בתכנית הלילה של ג'ונתן רוס, שם קידמו את שירם החדש, After You, אותו הקליטו בעת האיחוד.