בריטני ספירס תפרסם את הממואר המצופה שלה, תחת השם "האישה שבי" (The Woman In Me), באוקטובר הקרוב - כך פורסם היום (ד') במגזין "פיפל".
1 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: AP)
בפברואר 2022, שלושה חודשים אחרי שהשתחררה מהאפוטרופוסות של אביה, נודע כי הזמרת מתכננת לפרסם לראשונה ספר על חייה. לפי הדיווחים, ספירס חתמה על חוזה בסך 15 מיליון דולר עם ההוצאה לאור Simon & Schuster, אחרי מאבק בין כמה הוצאות לאור שביקשו לפרסם את הספר.
"העדות המרתקת של בריטני בבית המשפט זעזעה את העולם, שינתה חוקים והראתה את הכוח והאומץ נוסכי-ההשראה שלה", אמרה ל"פיפל" נציגה מחברת ההוצאה לאור, "אין לי ספר שהממואר שלה יותיר רושם דומה - ויהיה האירוע הפרסומי של השנה".
בממואר צפויה ספירס לתאר את עלייתה לתהילה והתמודדותה עמה - כמו גם את האפוטרופוסות המתוקשרת שבה הייתה נתונה במשך 13 שנה. לפי הודעת המוציאה לאור, הספר צפוי "לחשוף לראשונה את המסע המופלא והכוח שבבסיס אחת מהמבצעות הגדולות בהיסטוריה של מוזיקת הפופ. הממואר מאיר את כוחם הנמשך של המוזיקה והאהבה - ואת החשיבות של אישה שמספרת את הסיפור שלה, בתנאים שלה. זהו סיפור אמיץ ומרגש להדהים על חירות, תהילה, אמהות, הישרדות, אמונה ותקווה".
בשנים האחרונות, ספירס ממאנת לרדת מהכותרות. אחרי סיפור האפוטרופוסות, שבמשך חודשים שילהב את התקשורת והקהל, התפרסמו ידיעות בדבר החתונה של ספירס עם בן זוגה סם אסגרי, ההפלה הטבעית שעברה, סכסוך של ספירס עם בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה קווין פדרליין, ולאחרונה, תקרית מביכה במיוחד שאירעה כאשר ספירס נפלה ונחבלה לאחר שנהדפה בידי אחד ממאבטחיו של כוכב הכדורסל ויקטור וומבניאמה.