פותחים את 2022: להקת הקאונטינג קרואוז תופיע בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה Butter Miracle Tour. ההופעה תתקיים ב-20 באפריל 2022 באמפי-פארק רעננה. מחיר כרטיס לאזור הדשא יעמוד על 295 שקלים ומחירי הכרטיסים בישיבה ינועו בין 375 שקלים ל-495 שקלים.
1 צפייה בגלריה
קאונטינג קרואוז
קאונטינג קרואוז
קאונטינג קרואוז
(צילום: באדיבות RED LIGHT MANAGMENT)
הקאונטינג קרואוז הוקמו בקליפורניה ב-1991 אבל פרצו לתודעה ב-1993 עם אלבום הבכורה המצליח שלהם August and Everything After בשיאה של תקופת הגראנג'. האלבום שהכיל את הלהיט Mr. Jones וגם את Round here ואחרים, מכר מיליוני עותקים והפך לאחד מפסי הקול של התקופה כשהסולן אדם דוריץ ורעמת הראסטות שלו כיכבו על מסך ה-MTV. גם כאן בישראל הלהקה הייתה אהובה מאוד והושמעה רבות ברדיו ואף הגיע למעמד של אלבום זהב עם 20 אלף עותקים.
הלהקה המשיכה לעבוד והוציאה עד היום שמונה אלבומים, האחרון שבהם EP שיצא השנה ונתן את שמו לסיבוב ההופעות Butter Miracle. בין הלהיטים הגדולים שלהם אפשר למנות גם את A Long December, את Accidently In Love שליווה את הסרט שרק 2 והעניק ללהקה מועמדויות לאוסקר, אמי וגראמי; ואת גרסת הכיסוי המוצלחת לשירה של ג'וני מיטשל Big Yellow Taxi. הלהקה שעל הבאתם לארץ אמונה בלוסטון - לייב ניישן ישראל ידועה כמי שיוצרת מוזיקה שנעה בין פולק רוק לאמריקנה ורוק אלטרנטיבי.