שירותי הסטרימינג מלאים הפתעות, אפילו לאנשים שמנהלים אותם ומקבלים את ההחלטות. לא נראה לי שמישהו באפל TV פלוס צפה ש"טד לאסו" תהפוך לסדרת הדגל של הערוץ בשלב מסוים. לא נראה לי גם שמישהו שם ציפה ש"תוכנית הבוקר" תהפוך מהסדרה הרצינית, שמתיימרת לבחון נושאים רציניים כמו מהפכת MeToo ותרבות הביטול, ומשופעת בכוכבים שמשוטטים במסדרונות הסקסיים של ערוץ טלוויזיה א-לה ארון סורקין, תהפוך לסוג של טראש יקר למראה. אבל שני הדברים קרו, ואפל TV פלוס כנראה השלימה עם הרעיון והמשיכה בעליצות עם הקונספט לעוד עונה. העונה השלישית של "תוכנית הבוקר", שעלתה אתמול (ד'), לוקחת את הפורמט הזה עד הסוף. מוקד העלילה הפעם עולה רמה ומתמקד באחורי הקלעים הפוליטיים של ערוץ UBA, במקביל לשתי הכוכבות המובילות שלו, בראדלי ג'קסון (ריס וית'רספון) ואלכס לוי (ג'ניפר אניסטון).
בעונה הקודמת נפרדנו סופית ממיץ' קסלר, והעונה הנוכחית נפתחת בהספד לאלכס, אבל תסמכו על "תוכנית הבוקר" שהיא לא מתכוונת לחסל את הדמות הכי מזוהה שלה. מדובר בחבצלת, הספד מוכן שאפשר לשלוף במקרה חירום, כי אלכס עומדת להמריא לחלל. כן, שמעתם נכון. אנחנו ממוקמים שנתיים אחרי הנקודה שבה הסתיימה העונה השנייה, הקוביד 19 היא כבר רק זיכרון רחוק, נקודת הזינוק של אלכס לפרק ב' של הקריירה שלה. עכשיו היא מנחה את תוכנית הבוקר רק מדי פעם, הבייבי שלה הוא תוכנית ראיונות אישית בשירות הסטרימינג (הכושל) שייסד קורי (בילי קרודופ), המנהל הנוכחי של הערוץ, UBA+.
לביקורות טלוויזיה נוספות:
בראדלי, לעומתה, קודמה להגשת מהדורת חדשות הערב, החלום הישן שלה, ועכשיו יש לה הרבה יותר מה להפסיד. היא ולורה פיטרסון (ג'וליאנה מרגוליס! האישה הטובה בשר ודם), המאהבת שלה לשעבר שמנחה את תוכנית הבוקר בערוץ מתחרה, כבר לא ביחד. בראדלי, כך מסתבר, שומרת לעצמה סוד שעלול לחרב את הקריירה היפה שלה, סוד שעלול להיחשף בעקבות פריצת סייבר למערכת הערוץ בשידור חי, במהלך תוכנית הבוקר (מעין רפרור למתקפת ההאקרים על סוני מ-2014). ההאקרים שביצעו את הפריצה מאיימים לפרסם סרטון קצר ששלחה בראדלי ללורה עוד בתקופה ששתיהן שתו יחד הפוך קטן בבוקר במונטנה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
טלנובלה מהירה, מושקעת מאוד, אסתטית ונעימה למראה. מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
הבונבון הליהוקי החדש של העונה: ג'ון האם (לנצח דון דרייפר מ"מד מן"), בתפקיד פול מרקס, מיליארדר הייטק שרוצה להשתלט על העולם ולכן מעוניין לרכוש את ערוץ UBA, וגם מטפח מהצד תחביב יקר של חקר החלל. את יד ימינו מגלמת הקומיקאית הנהדרת, טיג נוטארו, ובאחת החלליות של תואם אילון מאסק הנ"ל אמורה לשבת אלכס לוי ולשדר ממנה לאמריקה. מכיוון שקורי הוא זה שאחראי למצוקה הכספית של הרשת הוא גם זה שמנסה לקדם בעקשנות את עסקת המכירה לפול מרקס, גם אם זה אומר להתעלם משלל דגלים אדומים בדרך. אלכס, מצידה, כבר רעבה לנתח גדול יותר מעוד כיסא מול המצלמה, ומתנה את ההישארות שלה בזה שהיא תשולב בצוות הניהול של הערוץ ותקבל החלטות על עתידו. פריצת הסייבר שמעסיקה את אנשי הערוץ מנכיחה את השאלה מהו הסוד שעלול למוטט את בראדלי, ואולי איתו את כל האמינות של UBA.
אין ספק שבעונה השלישית שלה "תוכנית הבוקר" כבר מכירה בחוזקות שלה ולא מהססת לרכוב עליהן. האג'נדות שהיא פתחה איתן הן לא יותר מעיטור שהיא עונדת לקראת הטקסים ומחזירה למגירה בסוף האירוע, כשהיא מתפנה למהות האמיתית שלה: טלנובלה מהירה, מושקעת מאוד, אסתטית ונעימה למראה, שלא עובר רגע מבלי שיקרה בה משהו והצופה לא מספיק לנשום מרוב טוויסטים. "תוכנית הבוקר" לא תפחד מפניות מופרכות, מחוות דרמטיות מדי או רגשנות כוחנית והפגנת עוצמה. הדמויות שלה שנונות, השחקנים שלה ברובם המכריע נפלאים, כולל התוספות החדשות. אניסטון עדיין מקפידה לשמור על וריאציות וניואנסים של אותה הבעה, אבל זאת אניסטון, עסקת החבילה שהסדרה לא תהיה שלמה בלעדיה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
בעלי המניות של אפל TV פלוס בעליל מרוצים, וכנראה שגם הצופים. מתוך "תוכנית הבוקר", עונה 3
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
נכון, הם משחקים בלהיות עיתונאים ולהצהיר שהם מחויבים לאמת על כל שעל, אבל בסופו של דבר האנשים עם הכוח האמיתי, אלה שמזיזים את הכלים מאחורי הקלעים, הם האנשים עם הכסף, ו"תוכנית הבוקר", בניהולה של השואו-ראנרית החדשה שלה, שרלוט סטאוד ("הומלנד", "בית הקלפים"), מכוונת את המצלמה בדיוק לשם. כל האירוע מוצלח מספיק כדי להשאיר את הצופים מרוצים ולראיה, העונה הרביעית כבר מוזמנת. "אנחנו פה רק בשביל לשמח את בעלי המניות", קובלת אלכס ברגע של חולשה, כשהיא מבינה ששוב שיחקו בה מאחורי הקלעים. ובכן, בעלי המניות של אפל TV פלוס בעליל מרוצים, וכנראה שגם הצופים.