הזמרת ריהאנה הופיעה בשישי האחרון במסיבת הקדם-חתונה של בנו של המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, הופעתה המלאה הראשונה מזה שמונה שנים - ולפי הדיווחים קיבלה על כך שכר של כ-6 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה
(צילום: AP)
אמבאני, המחזיק בחברת ההשקעות Reliance Industries, הוא אחד מהאנשים העשירים בעולם עם שווי של יותר מ-110 מיליארד דולר. את המסיבה הגרנדיוזית ערך אמבאני בכפר ג'מנגאר שבמדינת גוג'ראט לכבוד נישואיו הממשמשים של בנו אנאנט אמבאני, העתיד להתחתן ביולי. בין האורחים שהגיעו לחגיגה הראוותנית, אשר לפי דיווח ב"דיילי מייל" עלתה כ-150 מיליון דולר וכללה גם מופעי בעלי חיים ומופע של "סירק דה סוליי": נשיא מטא מארק צוקרברג, ביל גייטס, נשיא דיסני בוב אייגר, איוונקה טראמפ, הילרי קלינטון ורבים נוספים.
2 צפייה בגלריה
הזוג הצעיר: אנאנט אמבאני וארוסתו ראדיקה מרצ'נט
הזוג הצעיר: אנאנט אמבאני וארוסתו ראדיקה מרצ'נט
הזוג הצעיר: אנאנט אמבאני וארוסתו ראדיקה מרצ'נט
(צילום: AP/Rajanish Kakade)
לפי הדיווחים, הסט בהופעתה של הזמרת בת ה-36 כלל 19 שירים שכללו את להיטיה הגדולים ביותר. אולם מאז ליל ההופעה נפוצו ברשתות החברתיות סרטונים של ההופעה במסיבה המלווים בביקורת על "עצלנות" מצדה של ריהאנה, ועל כך שעשתה את "המינימום האפשרי". בשבת, פחות מ-24 שעות אחרי הופעתה, כבר נצפתה בשדה התעופה המקומי בדרכה לעזוב את המדינה.
ריהאנה, אשר הופיעה לאחרונה כשהיא בהיריון מתקדם בטקס המחצית של הסופרבול בפברואר 2023 (בסט קצר בן 13 דקות), נמנית על רשימת האמנים העשירים ביותר בעולם עם שווי מוערך של כ-1.4 מיליארד דולר.