ריהאנה אישרה הערב (א') את השתתפותה במופע המחצית של הסופרבול, שנחשב לאחד מהאירועים האהובים והנצפים בארצות הברית - כך פרסמה הזמרת לפני זמן קצר ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה
(צילום: AP)
מופע המחצית בסופרבול - משחק הגמר של ליגת ה-NFL (ליגת הפוטבול הטובה בעולם) - נחשב לאחת הבמות הנחשקות ביותר עבור מוזיקאים. זו תהיה השנה הראשונה שבה אפל מיוזיק תכהן כנותנת החסות של האירוע, זאת לאחר שנותנת החסות פפסי אחזה בטייטל לאורך כל העשור האחרון.
"ריהאנה היא כישרון דורי", אמר בתגובה לידיעה הראפר ג'יי זי, שבחברת התקליטים שלו "רוק ניישן" (Roc Nation) חתומה הזמרת. "היא אישה של התחלות צנועות שעלתה על הציפיות בכל פעם. אדם שנולד באי הקטן של ברבדוס והפך לאחד האמנים הבולטים אי פעם. היא בנתה את עצמה במו ידיה בעסקים ובבידור".
במרוצת השנים הופיעו באירוע זה כמה מהאמנים הגדולים בארצות הברית, בהם ליידי גאגא, שאקירה, ביונסה, ג'ניפר לופז וקולדפליי, ובשנה שעברה עלו יחד על הבמה הראפרים סנופ דוג, ד"ר דרה, קנדריק לאמאר, אמינם ו-50 סנט עם הזמרת מרי ג'יי בלייג'.
בשבועות האחרונים, בשל פרסומים שהעלתה ליגת הפוטבול הלאומית ברשתות החברתיות, מעריצים הימרו כי תהיה זו טיילור סוויפט שתזכה לכבוד.
2 צפייה בגלריה
מתוך הופעת המחצית, סופרבול 2022
מתוך הופעת המחצית, סופרבול 2022
מתוך הופעת המחצית, סופרבול 2022
(צילום מסך)
הופעה זו צפויה לעורר את להט המעריצים, היות שבשנים האחרונות עיסוקה של ריהאנה במוזיקה היה מועט והיא הקדישה את חייה בעיקר לעסקים.
זוהי אינה הפעם הראשונה ששמה של ריהאנה נקשר לסופרבול. ב-2018 סירבה הזמרת להשתתף במופע בעקבות היחס של ליגת הפוטבול למחאה האפרו-אמריקנית, וכאות הזדהות עם קולין קפרניק. בקיץ 2016 חולל הקוורטרבק סערה כשכרע ברך בעת השמעת ההמנון האמריקני, במטרה למחות על אלימות משטרתית נגד שחורים ועל מה שהוא מגדיר כחוסר שוויון בחברה האמריקנית.