כשנתיים לאחר התקרית הקטלנית על סט הסרט "ראסט", בה נורתה למוות הצלמת האלינה האצ'ינס - התובעים במשפטו של אלק בולדווין ביטלו את האישומים נגדו, כך לפי אתרי החדשות ABC ו-CNN. "אנו שמחים מההחלטה לבטל את התיק נגד אלק בולדווין", מסרו עורכי דינו בהצהרה לתקשורת והוסיפו: "אנו מעודדים חקירה ראויה של העובדות והנסיבות של התאונה הטרגית הזו".
1 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין
(AP)
בעבר, דווח כי השחקן יואשם בהריגה בשוגג כשהאנה גוטיירז ריד, הנשקית שהייתה אחראית על כלי הנשק בסט, תואשם גם כן בהריגה בשוגג. "לאחר בדיקה מעמיקה של הראיות והחוקים במדינת ניו מקסיקו, הגעתי להחלטה שניתן להאשים את אלק בולדווין וחברי צוות נוספים בסרט", אמרה עורכת הדין מארי קארמק-אלטווייס בינואר האחרון. "במשמרת שלי - אף אחד לא נמצא מעל לחוק, ולכולם מגיע צדק".
ההתפתחות שארעה אמש (ה'), מגיעה פחות משבועיים לפני תחילתו של המשפט בניו מקסיקו. בהצהרה שפרסמו התובעים נאמר ש"במהלך הימים האחרונים נחשפו עובדות חדשות" והודיעו כי התיק דורש חקירה נוספת. עוד הבהירו: "החלטה זו אינה פוטרת את מר בולדווין מאשמה פלילית בהמשך וייתכן שהאישומים יוגשו מחדש. החקירה שלנו תמשיך להתקיים".
כזכור, התקרית הקטלנית התרחשה באוקטובר 2021 בזמן צילומי הסרט בסנטה פה שבמדינת ניו מקסיקו, כשאביזר האקדח שבו השתמש בולדווין היה טעון בכדור חי ללא ידיעתו. בולדווין ירה בשוגג בהאצ'ינס שנהרגה, כמו גם בבמאי הסרט, ג'ואל סוזה, שנפצע. על אף ההתרחשויות הקשות על הסט, ההפקה חזרה להשלים את הסרט.
זמן קצר לאחר המקרה אמר השחקן: "היא הייתה חברה שלי. היינו צוות משומן היטב, וצילמנו יחד סרט, ואז קרה האירוע המחריד הזה". בריאיון אחר, לרשת ABC שחזר את האירוע והוסיף: "שחררתי את הפטיש ובאנג, האקדח ירה. כשהיא נפלה, חשבתי שהיא התעלפה. אין לי שום דבר להסתיר". אמש, פרסם בולדווין תמונה באינסטגרם עם אשתו ולצידה הכיתוב: "אני חייבת הכול לאישה הזאת (ולך לוק)", כשהוא מתייחס לעורך דינו לוק ניקאס.