בשל מגפת הקורונה: הפרמיירה לסרט החדש וה-25 בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", שהייתה אמורה להתקיים בבייג'ינג שבסין בוטלה. גם סיבוב קידום הסרט, בנוכחות משתתפיו, שאמור היה להתקיים ברחבי המדינה במהלך חודש אפריל בוטל. הסרט שבו מככב דניאל קרייג בפעם האחרונה כמרגל האיקוני, עתיד לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-10 באפריל.

בתי הקולנוע של סין, כמו רבים מעסקיה של הכלכלה השנייה בגדולה בעולם, מושבתים מאז חגיגות השנה החדשה בחודש שעבר. אפילו אם בתי הקולנוע ייפתחו באפריל בזמן בכדי להקרין את הסרט, המעריצים הסינים ייאלצו להסתפק בקרייג ושאר כוכבי הסרט על המסך בלבד ולא בגופם - משום שייעצו לכוכבים שלא להגיע למדינה.
כל הסרטים שאמורים היו להגיע במהלך החודש האחרון לבתי הקולנוע בסין בוטלו, לרבות סרטי יום האהבה, שכן מרבית אזרחי המדינה נמצאים תחת בידוד מבחירה וממעטים לצאת מבתיהם. נכון להיום (ב'), מניין החולים בוירוס עומד על 71 אלף, ומניין הקורבנות על 1,775 ברחבי העולם - מרביתם בסין.
1 צפייה בגלריה
לא זמן למות
לא זמן למות
לא זמן למות
סין נחשבת כיום לאחד השווקים החשובים ביותר בעולם בתחום הקולנוע ועבור סרטי ג'יימס בונד בפרט. הסרט הקודם בסדרה "ספקטר", שגם בו כיכב קרייג, הרוויח 881 מיליון דולר ברחבי העולם ו-84 מיליון דולר בסין לבדה - מה שהפך אותה למדינה הרווחית ביותר עבור סרט זה. גם סרטו האחרון של קרייג "רצח כתוב היטב" הרוויח יותר בסין עם 28 מיליון דולרים לעומת 17 מיליון בבריטניה.