אייל גולן הודיע היום (ד׳) על פרידה רשמית מניהולה של הזמרת נסרין קדרי בתום שמונה שנים. קדרי מנוהלת על ידי ליאם הפקות משנת 2012, אחרי שזכתה בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך". מאז, היא עברה דרך ארוכה אל לב המיינסטרים.
2 צפייה בגלריה
נסרין קדרי
נסרין קדרי
נסרין קדרי
(צילום: ירון שרון וטל שמעוני)
הפרידה מנסרין קדרי מותירה למעשה את ליאם הפקות ללא שני הכוכבים הגדולים שלה, אחרי הפרידה מאיתי לוי. בנוסף, כל זה קורה כשברקע גולן נמצא בהליכי בוררות עם מנהלו לשעבר בני פרץ, בעקבות מחלוקת כלכלית.
"כבר מהאודישן הראשון בתוכנית 'אייל גולן קורא לך', זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה הגדולה של נסרין קדרי", מסר גולן בהודעת הפרידה, "זכיתי ללוות אותה יחד עם הצוות המקצועי של ליאם הפקות ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המדהימה והמשמעותית שעברה ומהישגים חסרי תקדים שצברה במהלך הקריירה. בימים אלה בחרה נסרין לצאת לדרך עצמאית ואני מאחל לה הצלחה".
2 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: יובל חן)
קדרי עצמה אמרה: "קשה לסכם בכמה מילים עשייה מרובה של שנים, שנים של צמיחה וגדילה, שנים של עבודה קשה ופרויקטים ענקיים. לעולם לא אשכח את תחילת דרכי עוד מהאודישן שלי ועד היום. אייל לקח אותי בשתי ידיים חיבק חזק ולא עזב, טיפח, השקיע, דאג והיה מעורב בכל הנעשה בקריירה שלי מאחורי הקלעים. תמיד היה ויישאר עבורי כמו אבא. אני שמחה להתחיל דרך עצמאית אך אין לי ספק שתמיד יהיה שם בשבילי. אני רוצה להודות לליאם הפקות ובפרט לאייל מעומק ליבי שנתנו לי את ברכת הדרך להמשיך הלאה בדרכי העצמאית".
אחרי העזיבה של לוי וקדרי נותרו בחברת הניהול שבבעלותו של גולן הזמר לואי עלי, שדר הרדיו הוותיק ירון אילן, הזמר הצעיר רועי סנדלר ומנצחת תוכנית הריאליטי "אביב או אייל", מצדה איש ימיני.