סערה בעקבות הפרסום ב-ynet לפיו נקבעו תורים לחיסונים נגד קורונה לעובדי הפקת "הישרדות" שאינם נמנים על קבוצות הסיכון, זאת בזמן שרבים לא מצליחים לקבוע תור ליקיריהם שכן נמצאים בקבוצות הסיכון.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
גיא זו-ארץ, מנחה "הישרדות"
(רשת)
"הפקת הישרדות לפני אבא שלי? זה מרגיז ולא הוגן", אמרה יעל מרמת השרון בעקבות הפרסום ב-ynet, “הוא בן 85, אלמן שרודף אחרי החיסון. למה שבן אדם שמשלם מיסים ושותק ביום יום לא יקבל חיסון? זה מעצבן", והוסיפה: "הוא סיפר לנו שמאתמול הוא מנסה להשיג את קופת חולים כללית, ושהוא נורא מאוכזב שלא עונים לו. נתנו לו את התור לחיסון רק לסוף פברואר".
גם הדס ניסתה להשיג חיסון לסבא שלה בקופת חולים ולא הצליחה. "בושה! ביזיון!", כתבה, "סבא שלי בן 90 והמתין אתמול שעות לכללית כדי להזמין תור, וכלום".
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
הסערה לא פסחה על ליאת מקריית ים ששיתפה על אביה החולה, שמתקשה גם הוא להזמין תור בקופת חולים כללית: "אבא שלי חולה סכרת קרוב לגיל 70. הוא קיבל הודעה להגיע להתחסן, אתמול הוא ניסה להתקשר לקופת חולים כללית ולא תפס אותם. היום אמרו לו שרק בינואר יגיעו חיסונים, אבל אי אפשר לקבוע תור. אמא שלי במכבי ולה כבר יש חיסונים ליום חמישי. זה מעצבן ברמות, זאת בושה". אפרת מעמק חפר התרעמה: "הפקת הישרדות תתחסן לפני סבא שלי? זאת בושה לקופת חולים כללית".
שחר מיהוד נסערת גם היא בעקבות הפרסום ב-ynet: ,סבתא שלי בת 86 ללא טלפון נייד לקבל זימון. אתמול יום שלם התקשרתי לכללית והמוקדים לא היו זמינים. היום אחרי שעה של המתנה ענתה לי נציגה שהחיסונים אזלו באזור של סבתא שלי ושאנסה במועד מאוחר יותר. כששאלתי מה זה אומר 'מאוחר יותר', היא אמרה שאין לה צפי. ביזיון שאדם מבוגר משלם כסף כל חודש לקופת חולים ואף אחד לא דואג לו בשום צורה. עכשיו קראתי שכל צוות 'הישרדות' יתחסנו ופשוט פרצתי בבכי, אנשים צעירים ובריאים יקבלו חיסון בשביל רייטינג לטלוויזיה ובשביל סבתא שלי צריך להלחם".
מקופת חולים כללית נמסר בתגובה לפניית ynet באשר לחיסון עובדי הפקת "הישרדות": "אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומחסנים בשלב זה רק בני 60 פלוס. הפקת התוכנית מיודעת בנושא".