יציאתו של הסרט החדש וה-25 בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", נדחתה לנובמבר, כך דווח היום (ד').
הסרט שבו מככב דניאל קרייג בפעם האחרונה כמרגל האיקוני, אמור היה לצאת לאקרנים ברחבי העולם ב-2 באפריל וב-10 באפריל בארצות הברית. אולם בשל התפשטות וירוס הקורונה שהובילה לסגירתם של בתי קולנוע בשווקים מרכזיים כמו איטליה, דרום קוריאה, סין ויפן יציאתו נדחתה. זאת מחשש כי המצב יוביל להכנסות נמוכות עבור הסרט שעלותו הגבוהה נמדדת בכ-200 מיליון דולרים.

"לא זמן למות" בו מככב גם זוכה האוסקר, רמי מאליק, יגיע לבתי הקולנוע בבריטניה ב-12 בנובמבר ולאחר מכן ברחבי העולם וב-25 בנובמבר בארצות הברית. כבר בחודש שעבר דווח כי הפרמיירה של הסרט בסין וסיבוב הקידום שלו בנוכחות משתתפיו נדחתה - ועכשיו הדחייה התרחבה.
הדחייה עלולה לשבש את לוח היציאות לאקרנים של סרטים אחרים, שכעת נדרשים לקחת בחשבון גם כן את ההשפעה של הווירוס. "לא זמן למות" ככל הנראה יוקרן בסוף השבוע שאחרי יציאתו של "גודזילה נגד קונג" מאולפני וורנר ובאותו זמן כמו "ראיה והדרקון האחרון" של דיסני.
1 צפייה בגלריה
לא זמן למות
לא זמן למות
לא זמן למות
בחודש הקרוב אמור לצאת גם הסרט "מולאן" של דיסני, המכוון לקהל האסייתי. ב"וריאטי" מדווחים כי דובר דיסני אישר שהסרט ייצא לאקרנים כמתוכנן בארצות הברית, אולם ייתכן כי בשווקים אחרים מועד היציאה יאוחר.
בתוך כך, בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות גם בארץ בוטלו אירועים שונים, בהם הופעותיהם של ישי ריבו ונתן גושן וכן חגיגות פורים ברחבי הארץ.