בריאיון שפורסם בסוף השבוע האחרון ב"טיימס", השחקנית הלנה בונהם קרטר אמרה כי היא "שונאת את תרבות הביטול" וביקשה להגן על חברה, ג'וני דפ, וכן על הסופרת ג'יי קיי רולינג. "האם אתה מחרים גאון רק בגלל האופן שבו הוא מתנהל מינית?", אמרה. "אם אתה מאמין שכן אז יהיו מיליוני אנשים שהיינו מחרימים אותם כשהיינו מתבוננים על החיים האישיים שלהם מקרוב. אי אפשר להחרים אנשים".
2 צפייה בגלריה
הלנה בונהם קרטר
הלנה בונהם קרטר
הלנה בונהם קרטר
(Photo by Jordan Strauss/Invision/APvj)
עוד הוסיפה השחקנית כי תרבות הביטול מתנהלת "די בהיסטריה, יש סוג של ציד מכשפות וחוסר הכלה". כשנשאלה אם לדעתה יש מקום לסלוח ולאפשר דרך לגאולה לאנשים בולטים בהוליווד ששמותיהם עלו מאז מהפכת ה-MeToo, ענתה: "אני לא חושבת שיש דרך כזו למישהו כמו קווין ספייסי. אבל ג'וני (דפ) בהחלט עובר את הדרך הזו עכשיו".
כתבות נוספות במדור קולנוע:
בונהם קרטר אף התייחסה למשפט של דפ, ששיחק איתה במספר סרטים ("אליס בארץ הפלאות", "סוויני טוד") ושנבחר להיות הסנדק של שני ילדיה המשותפים עם בן זוגה לשעבר, הבמאי טים ברטון. השחקנית הצדיקה את ניצחונו של דפ במשפטו מול אמבר הרד ואמרה: "הדעה שלי היא שהיא עלתה על המטוטלת הזו. זו הבעיה עם הדברים האלה - שאנשים יעלו על הגל כי זה הטרנד להיות נערת הפוסטר של זה".
2 צפייה בגלריה
הלנה בונהם קרטר
הלנה בונהם קרטר
הלנה בונהם קרטר
(Photo by Joel C Ryan/Invision/AP)
הלנה בונהם קרטר, ששיחקה בסרטי "הארי פוטר", התייחסה בריאיון גם לביקורת שספגה ג'יי קיי רולינג, כשהתבטאה נגד טרנסג'נדרים והקהילה הלהטב"קית. "אני חושבת שרודפים אותה. זה נלקח לקיצוניות, השיפוטיות של אנשים. היא אמרה את דעתה. במיוחד אם היא סבלה מהתעללות - כל אחד נושא את ההיסטוריה של הטראומה שעבר, ומגבש את דעותיו מתוכה". השחקנית התייחסה לכך שהסופרת חשפה בעבר שהייתה קורבן לאלימות בתוך המשפחה ולפגיעה מינית. "צריך לכבד את המקום ממנו אנשים מגיעים ואת הכאב שלהם", הוסיפה. "לא כולם חייבים להסכים עפ כולם על הכול - זה יהיה מטורף ומשעמם אם כך יהיה. היא לא מתכוונת להיות אגרסיבית, היא רק מדברת מתוך החוויה שלה"."