לראשונה מאז הרשעתו בתקיפה ובהטרדה של בת זוגו לשעבר, גרייס ג'בארי, השחקן ג'ונתן מייג'ורס התראיין אתמול (ב') לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC, וטען בדמעות כי היה "המום מהרשעתו", שבמסגרתה עונשו עשוי להגיע עד לשנת מאסר. כמו כן, במהלך הריאיון נמנע כוכב מארוול לשעבר שוב ושוב מלקיחת אחריות על התקריות או על פציעותיה של ג'בארי, אולם הוסיף כי אינו יכול לומר שאינו אחראי על כמה מהן.
3 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
(צילום מסך)
"הייתי המום לחלוטין ומפוחד", שחזר מייג'ורס בפני לינזי דיוויס, מגישת החדשות של ABC, את תדהמתו מפסק הדין. "איך זה אפשרי? בהתבסס על הראיות, ולא רק הראיות שלנו - אלא גם הראיות של התובעת".
כזכור, ההאשמות נגד השחקן בן ה-34 נובעות מהתקרית שהתרחשה ב-25 במרץ 2023, אז נסע השחקן במכונית עם ג'בארי, שהייתה אז בת זוגו. בעדותה סיפרה ג'בארי כי הבחינה בהודעת טקסט בסלולרי של מייג'ורס, שבה נכתב: "אוי, איך אני רוצה לנשק אותך". היא תפסה את הטלפון של מייג'ורס, שבתגובה הזיז בתקיפות את אצבעותיה מהמכשיר, תפס בידה, עיקם את הזרוע שלה והכה בראשה כדי לקחת אותו ממנה. לאחר מכן, סיפרה ג'בארי, הוא זרק אותה מהרכב.
מייג'ורס טען להגנתו כי גם הוא נפצע במהלך העימות ברכב, ולשם כך השתמש בתמונות שצילם ובהן נראית שריטה על צווארו כראיות. עוד סיפר כי ג'בארי רדפה אחריו במורד הרחוב אחרי העימות.
3 צפייה בגלריה
גרייס ג'בארי
גרייס ג'בארי
גרייס ג'בארי, זוגתו לשעבר של מייג'ורס
(צילום: AP)
במהלך הריאיון השחקן נשאל מספר פעמים כיצד ג'בארי נפצעה אם לא על ידו - ועל כך השיב: "הלוואי שהייתי יודע, זה היה עוזר להבהיר דברים, ואולי מעניק לי מעט שלווה". עם זאת, בהמשך אמר, "לא הייתי צריך להיות ברכב. לא הייתי צריך לצאת ממערכת היחסים, לא הייתי צריך להיכנס למערכת היחסים. לולא הייתי ברכב - שום דבר מזה לא היה קורה". כשהמשיכה ושאלה אם הוא בטוח שהוא לא יודע כיצד קרו הפציעות - בהן שבר באצבעה וחתך מאחורי אוזנה, הוא השיב: "אין לי מושג... אני לא יכול לומר על אף אחת מהפציעות שלה".
בריאיון הוזכרו גם הקלטות של השחקן שהובאו במשפט, ובהן הוא נשמע מכנה את עצמו "אדם דגול", ודוחק בג'בארי "להיות יותר כמו מישל אובמה או [פעילת זכויות האדם] קורטה סקוט קינג". "ניסיתי ליצור אנלוגיה של מה שאני שואף להיות - כמו מרטין [לות'ר קינג], או הנשיא אובמה. אם הולכים לפי המשוואה הזאת, הייתי צריך שהיא, גרייס, תעשה את אותן ההקרבות כמוני".
3 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
ג'ונתן מייג'ורס מתוך הריאיון ל"בוקר טוב אמריקה"
(צילום מסך)
כאמור, השחקן הורשע בתקיפה מדרגה שלישית ובהטרדה מדרגה שנייה לאחר משפט בן שבועיים שנערך בדצמבר האחרון. זמן קצר לאחר פרסום פסק הדין - דיסני הודיעה על פיטוריו של מייג'ורס מהיקום הקולנועי של מארוול באופן רשמי, זאת על אף שגילם ב"לוקי" וב"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" את קאנג - מי שהיה עתיד להפוך לנבל העל הגדול של הסרטים הקרובים.
כשנשאל מדוע בחר להתראיין דווקא עתה, הוא ענה: "הרגשתי שהגיע הזמן. קרו הרבה דברים - בחיי האישיים, בקריירה שלי בעולם התרבות. זה נוגע לאחריות, לווידוי וללהיות אמיץ ולמסור את החלק שלי בסיפור". מבחינת תזמון ביצוע הריאיון, קשה לומר שמדובר בזמן "אולטימטיבי" - הקראת גזר דינו תתבצע ב-6 בפברואר, והבעת דבריו בהצהרה פומבית לפני כן עלולה להשפיע באופן שלילי על החלטת בית המשפט בנוגע לעונשו - שכאמור יכול להגיע לשנת מאסר. עם זאת, בשיחה עם מומחים משפטיים, מדווחים ב"הוליווד ריפורטר" כי מסתמן שמייג'ורס לא ירצה זמן בכלא וככל הנראה יערער על ההרשעה.