חבר המושבעים בניו יורק קבע היום (ב') כי השחקן ג'ונתן מייג'ורס, אשם בתקיפה מדרגה שלישית ובהטרדה. גזר הדין יינתן ב-6 בפברואר, כשהעונש המקסימלי על העבירות הללו הוא עד שנה מאסר. זמן קצר לאחר פרסום פסק הדין - דיסני הודיעה על פיטוריו באופן רשמי מהיקום הקולנועי של מארוול.
2 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
(צילום: AP)
כזכור, מייג'ורס - כוכב "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" ו"לוקי" - התמודד עם ארבעה אישומים של תקיפה והטרדה, זאת לאחר שהתקשר בחודש מרץ האחרון למשטרה ודיווח על כך שמצא את בת זוגו לשעבר, גרייס ג'בארי, מחוסרת הכרה בדירתם. המשטרה עצרה אז את השחקן לאחר שמצאה את ג'בארי פצועה, עם חתך מאחורי אוזנה ואצבע ושבורה.
פסק הדין התקבל על ידי חבר מושבעים של שישה אנשים, לאחר שעות של דיון שנפרש על פני שלושה ימים. מייג'רס טען מצידו בתחילת המשפט כי אינו אשם. ג'בארי, שסיפקה את עדותה במשפט, אמרה כי מייג'ורס פצע אותה במהלך קטטה במכונית מספר שעות לפני השיחה למוקד. היא העידה שהתקרית התרחשה במכונית פרטית לאחר שראתה הודעה בטלפון של מייג'ורס שבה נכתב: "אוי כמה אני רוצה לנשק אותך". ג'בארי תיארה כיצד ניסתה לחטוף ממנו את הטלפון, אך אז הוא תפס את האצבע שלה, את הזרוע שלה ואף הכה אותה בראשה כדי להרחיק ממנה את הטלפון.
במהלך המשפט, התובעים התייחסו לאירוע כמקרה של אלימות במשפחה, בעוד ההגנה הטילה ספק באמינותה של ג'בארי וטענה כי מדובר במעשה נקמה. ההגנה אף רמזה שג'בארי נפצעה מאוחר יותר, לאחר ששתתה כל הערב, ונטלה כדורי שינה כשחזרה לדירתם המשותפתה.
מייג'ורס נכח בדיונים לאורך כל המשפט שנמשך שבועיים, כשהוא מלווה בבת זוגו הנוכחית, מייגן גוד, ובני משפחה. עם זאת, הוא לא העיד במהלך המשפט, אך לפי דיווחים הוא דמע בזמן נאום הסיום של ההגנה, אז נאמר: "הפחד שלו ממה שעלול לקרות לאדם שחור באמריקה שמתקשר למוקד המשטרה - התגשם".
2 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
(צילום: AP)
מייג'ורס גילם את קאנג הכובש ב"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", כמו גם בשתי העונות של הסדרה "לוקי", והשלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול מתוכנן (לפחות נכון לעכשיו) להתבסס על דמותו, כולל בסרט "הנוקמים: שושלת קאנג", שכרגע אמור לעלות לאקרנים במאי 2026. כעת לא ידוע מה יעלה בגורל התוכניות של מארוול וקווין פייגי, אך ניתן להניח שגם אם הם ימשיכו באותו כיוון, שחקן חדש ילוהק לתפקיד של מייג'ורס.
בשנה החולפת היה ניתן לראות את מייג'ורס גם ב"קריד 3" לצד מייקל בי. ג'ורדן (שגם ביים), כשבנוסף הסרט Magazine Dreams, שזכה לשבחים בפסטיבל סאנדנס האחרון ואף נרכש להפצה על ידי סרצ'לייט (מבית דיסני) בכ-10 מיליון דולר, נגנז בשל האישומים נגדו.
פורסם לראשונה: 22:11, 18.12.23