ת'נק יו, נקסט: על פי דיווחים מעבר לים הזמרות אריאנה גרנדה ודמי לובאטו נפרדו מהמנהל שלהן בשנים האחרונות - סקוטר בראון, האיש שגילה את ג'סטין ביבר ומנהל אותו.
3 צפייה בגלריה
דמי לובאטו, סקוטר בראון, אריאנה גרנדה
דמי לובאטו, סקוטר בראון, אריאנה גרנדה
דמי לובאטו, סקוטר בראון, אריאנה גרנדה
(צילום: GettyImages, Theo Wargo/GettyImages)
אמש (ג') נודע כי לובאטו נפרדה מבראון כבר בחודש שעבר, וכעת היא מחפשת ניהול חדש. מקור המקורב לסיטואציה סיפר ל"בילבורד" כי הגיע הזמן שהזמרת "תצא לדרך חדשה, למרות שהיא מודה על התקופה שלה בחברת SB פרוג'קטס". ל"אינטרטיימנט וויקלי" מקור שמקורב למעורבים מסר כי ההחלטה לעזוב הייתה הדדית וחברית.
לכתבות נוספות במדור:
לובאטו הוציאה שני אלבומים מאז שחתמה אצל בראון: Dancing with the Devil... the Art of Starting Over מ-2021, ו-Holy Fvck שייצא בשנה שעברה. ב-18 בספטמבר היא צפויה לשחרר אלבום נוסף, Demi Lovato Revamped, שיכלול עיבודים רוקיסטיים ללהיטיה הגדולים.
באשר לגרנדה, מוקדם יותר השבוע מקור מקורב אישר ל"אינטרטיימנט וויקלי" כי היא נפרדה מבראון, 10 שנים לאחר שחתמה איתו על הסכם לראשונה. השניים התחילו לעבוד יחד עוד באלבומה הראשון, Yours Truly, שמציין בשבוע הבא עשור ליציאתו.
3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
(צילום: AP)
הידיעה על עזיבתן של שתי כוכבות הפופ מגיעה לאחר שבשבוע שעבר עלו דיווחים כי גם ביבר, אותו בראון עצמו גילה וחתום אצלו עוד מ-2008, מחפש ניהול חדש. דיווחים אלו הוכחשו על ידי נציגים הן מטעם בראון והן מטעמו של הזמר כ"שמועות לא נכונות".
בשלב זה לא נמסרו תגובות מנציגיהן של הזמרות וגם לא מצידו של בראון, וטרם ידועה הסיבה לעזיבתן של השתיים.
סקוטר בראון, שנחשב אחד המנהלים הבכירים בתעשיית המוזיקה ושמייצג כמה מהשמות הגדולים בעולם, אינו זר לסכסוכים מתוקשרים. מדובר באדם שמחזיק בזכויות המקוריות לקטלוג המוזיקה העשיר של טיילור סוויפט, לאחר שרכש אותו ואת הלייבל שבו הוציאה את ששת אלבומיה הראשונים - ביג מאשין. "גיליתי על הרכישה של המאסטרים שלי על ידי סקוטר בראון כשזה נודע לכל העולם", כתבה סוויפט בזמנו, והאשימה את בראון בהתנהגות בריונית ומניפולטיבית. "סקוטר הפשיט אותי ממפעל חיי, שלא ניתנה לי האפשרות לרכוש אותו. למעשה, המורשת המוזיקלית שלי עומדת להיות בידיו של האיש שניסה להרוס אותה", הוסיפה.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Dave J Hogan/GettyImgesIL)
בזמנו, אמנים המיוצגים על ידי בראון דווקא יצאו להגנתו. לובאטו גיבתה את בראון וכתבה: "התעסקתי עם הרבה אנשים רעים בתעשייה וסקוטר הוא לא אחד מהם". וביבר כתב כי "סקוטר הגן עלייך עוד מהימים שבהם נתת לי באדיבותך לחמם את הופעותייך".
בניגוד לסוויפט שנאבקה על מנת לשמור את הזכויות לשיריה, ואף הקליטה מחדש את אלבומיה המוקדמים, כשהיא צפויה לשחרר את הגרסה שלה לאלבום 1989 באוקטובר קרוב, ואחריו נותר לה אלבום אחרון להקלטה - Reputation משנת 2017 - ואז יהיו ברשותה המאסטרים המחודשים, ביבר דווקא מכר את קטלוג המוזיקה שלו בינואר האחרון לחברת היפנוסיס, חברת ההשקעות בזכויות מוזיקה, בעסקה המוערכת בכ-200 מיליון דולר. "ג'סטין הוא אמן של פעם בדור וזה משתקף ובא לידי ביטוי בהיקף של העסקה הזו", מסר אז בראון. "במשך 15 שנים נפל בחלקי המזל לחזות במסע הזה והיום אני שמח עבור כל המעורבים. הגדולה של ג'סטין עוד רק מתגלה".