במשך שלוש שנים מעריציה של מיילי סיירוס חיכו לאלבום חדש מצד הזמרת, ובתחילת החודש נחשפה הבשורה המשמחת: ב-10 במרץ האלבום יגיע, וכבר ב-13 בינואר יושק Flowers - סינגל ראשון ומצופה מתוך אלבומה השמיני, אותו הזמרת קידמה עם שלטי חוצות ברחבי אל איי שהבטיחו: "שנה חדשה, מיילי חדשה".
2 צפייה בגלריה
מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
(צילום מתוך הקליפ Flowers)
המאזינים חדי האוזן הבחינו במשהו מעניין במיוחד בשיר החדש, כשמילותיו של הפזמון הקצבי מזכירות את להיטו של ברונו מארס מלפני עשור - When I Was Your Man - ובנויות כמעין תשובה לשיר שלו. "אני יכולה לקנות לעצמי פרחים / לכתוב את שמי בחול / לדבר לעצמי במשך שעות / ולראות דברים שאתה לא תבין / אני יכולה לצאת לרקוד לבד / יכולה לאחוז לעצמי את היד / אני יכולה לאהוב את עצמי טוב יותר משאתה אהבת אותי". סיירוס הפכה את השיר שעוסק במערכת יחסים שנגמרה, ובמה שהיה אפשר לתקן ולעשות אחרת כשבני הזוג עוד היו יחד, לשיר שמתמקד באהבה חזקה הרבה יותר - אהבה עצמית.
דברים הפכו למעניינים אף יותר כשברשת התעקשו שהשיר עמוס ברפרנסים למערכת היחסים הארוכה שהייתה לסיירוס עם השחקן ליאם המסוורת - זו שידעה עליות ומורדות, פרידות וחזרות, עד לסופה ב-2019 כשהשניים התגרשו. אם תשאלו את המעריצים, זה לא מקרי שסיירוס הוציאה את השיר החדש שלה דווקא שלשום (ו') - שהרי זה תאריך יום הולדתו ה-33 של האקס המפורסם שלה.
עוד במדור מוזיקה:
מאז יציאתו, הקליפ צבר למעלה מ-22 מיליון צפיות, ובו נראית סיירוס צועדת ברחבי לוס אנג'לס, לבושה בקפוצ'ון מוזהב, כשבמילות השיר היא נזכרת במערכת יחסים שהסתיימה ושעליה היא מתאבלת. כבר במשפט החותם את הבית הראשון היא שרה: "בנינו בית וצפינו בו נשרף", והמעריצים משוכנעים כי מדובר לא רק בשניים שנאלצו לפרק את ביתם, אלא גם במובן מילולי - שכן במהלך שנת 2019 ביתם של המסוורת וסיירוס עלה באש בעקבות שריפה שפרצה במאליבו.
בהמשך הקליפ סיירוס מבלה באחוזה מפוארת לבושה בהלבשה תחתונה, שוחה בבריכה, מתאמנת ומתחזקת, ובהמשך מסתובבת ורוקדת ברחבי הבית כשהיא עוטה על עצמה חליפה גברית - כשברשת התייחסו למתואר בקליפ כנקמה שאותה היא מגישה קרה להמסוורת. צפו בקליפ:
סיירוס והמסוורת הכירו כזכור על סט צילומי הסרט "השיר האחרון" בשנת 2009, והיו בזוגיות שידעה פרידות וחזרות לאורך כעשור. בשנת 2018 השניים נישאו בחשאי, אולם שמונה חודשים לאחר מכן התגרשו.