משטרת סנטה פה בניו מקסיקו הודיעה שכל חומרי החקירה הקשורים למותה של הצלמת האלינה האצ'ינס, שנורתה בשוגג על ידי השחקן אלק בולדווין על הסט של הסרט Rust, מותרים לפרסום ושיחררה אותם לפומבי.
בקטע ששוחרר היום (ד') בולדווין נראה משוחח עם חוקרות המשטרה שמבשרות לו שהאצ'ינס, שהובהלה לבית החולים מיד אחרי שנורתה, לא שרדה והלכה לעולמה.
"יש לי חדשות מצערות מאוד לספר לך", אמרה החוקרת, "היא לא שרדה" ובולדווין המופתע נדרך בכיסאו וצעק: "לא!". "ג'ואל (סוזה, במאי הסרט) עדיין בבית החולים, אבל האדם הנוסף שהיה מעורב בירי לא שרד. מצטערת", היא המשיכה לספר לו. "לא רציתי שתשמע את זה ממישהו בחוץ. האם יש משהו שנוכל לעשות למענך?"
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין מתוחקר על הסט של RUST
אלק בולדווין מתוחקר על הסט של RUST
אלק בולדווין מתוחקר על הסט של Rust
(צילום: Santa Fe Police)
בחומרים, שרובם פורסמו אתמול, נראו כוחות המשטרה ואנשי הרפואה במצלמות הגוף שלהם מגיעים לזירת האירוע ונותנים להאצ'ינס ולסוזה טיפול ראשוני ולאחר מכן מפנים אותם מהסט. קטעים נוספים מחומרי החקירה מציגים את בולדווין מתאמן בחזרות בסחיטת הדק האקדח, שבסופו של דבר הרג את הצלמת.
בתחקור נשמע בולדווין אומר שהוא לא סחט את ההדק ואין לו מושג איך הגיעו קליעים חיים אל הסט. בקטע אחר נראה אחד השוטרים מתחקר את הבמאי הפצוע בבית החולים שאמר בין היתר: "שמעתי באנג חזק. זה הרגיש כאילו מישהו בעט בי בכתף ואז מצאתי את עצמי על הקרקע. הסתכלתי וראיתי את הצלמת (האצ'ינס) עם דם שזורם מגבה".
2 צפייה בגלריה
האקדח שגרם למותה של האלינה האצ'ינס
האקדח שגרם למותה של האלינה האצ'ינס
האקדח שגרם למותה של האלינה האצ'ינס
(צילום: Santa Fe Police)
באוקטובר בשנה שעברה בולדווין, שהוא גם אחד המפיקים של Rust וגם הכוכב הראשי, צילם את המערבון באיזור סנטה פה שבניו מקסיקו. צילומי הסרט אמורים היו להימשך עד תחילת נובמבר אך הופסקו לאחר שהאצ'ינס בת ה-42 נורתה בשוגג על הסט. היא פונתה במסוק ומותה הוכרז בבית החולים בעיר אלברקרקי במדינה. בשבועות שלאחר האירוע הטראגי, בן זוגה של הצלמת המנוחה, מאט האצ'ינס, תקף את הפקת הסרט, כמו גם את בולדווין עצמו, ואף הגיש תביעת פיצויים.