אחרי שהודחה רגע לפני הגמר מהאח הגדול, שי לי עופרי מתרגלת לחיים שאחרי הבית בנווה אילן. "ההדחה הפתיעה אותי, ברור שהייתי רוצה להגיע לגמר", היא אומרת בריאיון ל-ynet, אבל מקבלת את בחירת הצופים. "הכול לטובה, אני מרגישה מעולה, הכי טוב יגיע כששניר ייצא ונוכל להיפגש".
3 צפייה בגלריה
שי עופרי
שי עופרי
שי עופרי
(צילום: רן יחזקאל)
חשבת שתגיעי למקום השביעי? "את האמת שלא, אתה מגיע עם חשש לצאת בהדחה הראשונה. אני לא חושבת שהייתי יותר ראויה מאחרים".
לכתבות נוספות בנושא:
במהלך הריאיון עופרי מקפידה לדבר על האהבה הגדולה לבן זוגה בבית, שניר בורגיל, למרות העליות והמורדות שידעה מערכת היחסים במהלך העונה. "השוני בינינו בלט כי שניר בן אדם מאוד רגיש, והוא באמת התאהב. לי זה לקח הרבה זמן יחסית חושבת שזה היה מעולה למערכת היחסים שלנו כי למדנו לבנות את הבסיס שלנו ולדעת שהאהבה הזאת עצומה".
היא תימשך בחוץ? "חד משמעית! האהבה שלנו תימשך בחוץ ואין לך מושג כמה שאני מחכה לו".
נפרדתם לא מזמן. "נכון, לפני שבועיים וחצי, הריחוק בימים האלה עשה לנו טוב, היום אני יכולה להגיד בלב שלם שאני אוהבת את שניר, אני מאוהבת בו חד משמעית. לקח זמן אבל זה השתלם".
בבית "האח הגדול" עופרי התחברה באופן די מידי לאחותו של שניר, ספיר בורגיל, אולם עם יציאתה של האחרונה מהבית, היא סיפרה כי ראתה התנהגויות מבת זוגו של אחיה שפחות אהבה. "אני יודעת שהיא אמרה את זה וזה שלה. אני שלמה עם הדרך שלי", אומרת עופרי בנחרצות אבל מעידה כי היא אוהבת ומכבדת את ספיר בדיוק כפי שהיה בבית. "היחסים היו משהו שנבנה וזה מה שהביא אותנו למצב הזה. האהבה ביני לבין שניר חזקה ועוצמתית".
ספיר דיברה איתך מאז ההדחה? "לא, אבל אף אחד לא דיבר איתי כי הפעלתי את האינסטגרם והוואטסאפ רק עכשיו. כמובן שאני אצור איתה קשר ועם המשפחה שלו, זה משהו שהולך להיות מבחינתי בהקדם האפשרי. אין שאלה בכלל".
את מדמיינת שולחן שבת של שני הזוגות שנבנו ב"האח הגדול" - את, שניר, ספיר ואברהם? "לגמרי כן ואני גם אצלם ואעלה משם סלפי. אני יכולה להגיד לך ששניר ואברהם הפכו להיות חברים טובים ואפילו שמעתי ששניר אמר שהוא יתבאס אם אברהם ילך הביתה. שולחן שישי עם שניר, אברהם וספיר יהיה מהמם".
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
יש סיכוי לדאבל דייט. ספיר וואברהם, מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, באדיבות רשת)
כשמדברים על העונה הזאת של תוכנית הריאליטי קשה שלא להתייחס לדמות הבולטת ביותר, סתיו קצין. במהלך העונה עופרי ביקשה לא אחת מהדיירים שלא לתת לקצין במה. "אני חושבת שמהרגע הראשון ראיתי שהיא בנתה לעצמה סוג של דמות מסוימת שעבדה לה מאוד יפה, ופשוט לא רציתי לתת לזה יד, לא התחברתי כל כך להתנהגות שזה גם בסדר. כל אחד מתנהג איך שהוא".
היו פעמים ששניר התנהג אליה בצורה לא נעימה. "שניר עבר שינוי מטורף מההתחלה שלו ועד היום. הוא נמצא בסערת רגשות ואני לא שופטת אף אחד כרגע. ואף אחד לא אמור לשפוט אותו בסיטואציה הזאת. אני זה לא הוא. מה שכן תמיד ניסיתי באמת להרגיע אותו ובלכוון אותו להכי טוב שיש כי הוא באמת כזה".
היו טענות לכך שהדיירים עשו חרם על סתיו. "אני לא חושבת שזה חרם. חרם זו מילה מאוד מאוד גדולה להגיד, זו מילה כואבת להגיד, ממש לא היה חרם על סתיו. גם במצבים שהרבה דיירים פחות התחברו אליה, לא יצא מצב שהיא הייתה לבד בחדר ובכתה ולא ניגשתי אליה. לא זכור לי מצב שראיתי אישית כשהיו סיטואציות כאלה... מה שרואים מכאן לא רואים משם, הבית הזה מוציא ממך המון דברים אחרים שלא הכרת בעצמך. אם אתה מוציא כל דייר הוא לא יתנהג ככה בחוץ. אתה נמצא בסוג של סיר לחץ. היו דברים שאני מצטערת עליהם, בין היתר בהתנהגות עם סתיו היו לי נפילות אבל אני שלמה עם עצמי ועם מה שהבאתי למשחק".
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול" 02.09.2023
מתוך "האח הגדול" 02.09.2023
"לא היה חרם. היו לי נפילות". סתיו קצין, מתוך "האח הגדול" 02.09.2023
(צילום: באדיבות רשת)
הרגשתם שסתיו קיבלה תיעדוף מההפקה? "זה שסתיו הביאה למסך דמות שלא ראו באף עונה של 'האח הגדול' זה חד משמעית. היא פשוט דמות מאוד טובה לטלוויזיה, היא משחקת את המשחק כמו שצריך. סתיו שחקנית והיא משחקת מעולה".
ואם היא תזכה? "אז כל הכבוד לה. כל מי שנשאר מגיע לו לזכות".
כולל סתיו? "כן, כמובן שיש את החברים שלי ואני רוצה שהם יגיעו רחוק ויזכו, אבל כל מי שישב בסלון מגיע לו להיות בגמר. היא עברה כברת דרך אבל לא ראיתי שינוי שהיא עברה, ראיתי רק את הדמות שהיא הביאה. אני רוצה ששניר יזכה קודם כל ואחרי זה יובל מעתוק. מה יקרה בפועל? אני לא באמת יודעת".