הפרויקט הבא של הבמאית הישראלית עלמה הראל: מיני-סדרה חדשה בכיכובן של נטלי פורטמן ולופיטה ניונגו, שתעלה בפלטפורמת הסטרימינג של אפל tv פלוס - כך מדווח הערב (ד') אתר "דדליין".
3 צפייה בגלריה
עלמה הראל
עלמה הראל
עלמה הראל
(Getty Images)
על פי הידיעה, עלמה הראל, שזכתה להצלחה בהוליווד עם סרטה "ילד דבש" מ-2019, תיצור עיבוד טלוויזיוני לרומן של לורה ליפמן, "האישה באגם" (Lady in the Lake), יחד עם דרה ריאן ("האיש במצודה הרמה"). זה יהיה תפקידן הטלוויזיוני הראשון של פורטמן וניונגו - משחקניות הקולנוע הבולטות והמוערכות בתחום. השתיים גם נמנות ברשימת המפיקים בפועל של הסדרה, לצד הראל, ריאן ואחרים.
3 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
(Getty Images)
עלילת "האישה באגם" מתרחשת בבולטימור של שנות ה-60, שם רצח מסתורי דוחף את מאדי שוורץ, עקרת בית ואמא במשרה מלאה (פורטמן), להמציא את עצמה מחדש כעיתונאית חוקרת. במסעה היא מכירה את קליאו שרווד (ניונגו), אישה חרוצה שמלהטטת בין אמהות, מספר עבודות ומחויבות עמוקה לקידום האג'נדה הפרוגרסיבית של תושבי בולטימור השחורים.
3 צפייה בגלריה
לופיטה ניונגו
לופיטה ניונגו
לופיטה ניונגו
(Getty Images)
לפני כשנה הראל זכתה בטקס איגוד הבמאים על סרט הביכורים שלה, "ילד דבש", שמבוסס על חוויותיו של כוכב הסרט, השחקן שיה לה באף, בעודו ילד-שחקן לאב אלכוהוליסט. כמו כן, ב-2011 זכתה בפרס בפסטיבל טרייבקה על סרטה התיעודי, Bombay Beach, שמתעד דמויות באזור נטוש בדרום קליפורניה.