"בחורילה בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להיאמר", כך כתבה משתתפת "הישרדות" והמדליסטית האולימפית, ירדן ג׳רבי, בפוסט שהעלתה לפייסבוק אמש (שבת). ג׳רבי, שמככבת בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", הגיבה לכינוי "בחורילה" שנתנה לה חברתה לשבט, ליטל סמדג'ה. "רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם", כתבה.
3 צפייה בגלריה
ירדן ג'רבי ב"הישרדות"
ירדן ג'רבי ב"הישרדות"
"רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם". ירדן ג'רבי ב"הישרדות"
(צילום: אור דנון)
במהלך הפרק ששודר אמש ברשת, ליטל סמדג'ה ניסתה לשדך בין ג'רבי לחבר שבט אחר, הזמר עידן חביב, ואמרה למצלמה: "הוא רגיש והיא יותר בחורילה כזאת. זה יכול לצאת פצצה", ג'רבי, כאמור, הגיבה לדבריה.
"בתור ילדה צעירה שהתאמנה בג’ודו, תמיד קראו לי בשמות גנאי. כל שם שתחשבו עליו - שמעתי. נפגעתי, בכיתי, חזרתי להורים לספר להם ואפילו פרשתי מג'ודו לתקופה בגלל זה".
3 צפייה בגלריה
ליטל סמדג'ה על ירדן ג'רבי: "בחורילה"
ליטל סמדג'ה על ירדן ג'רבי: "בחורילה"
ליטל סמדג'ה על ירדן ג'רבי: "בחורילה"
(צילום מסך)
ג׳רבי בת ה-30 היא אחת הג'ודאיות הבכירות בישראל. בארון הזכיות שלה מדליית ארד באולימפיאדת ריו, והיא רשמה הישג מצוין נוסף כשהגיעה למקום הראשון בדירוג הג'ודו העולמי. בפוסט היא סיפרה שלא ויתרה על חלומה על אף שמות הגנאי שהוצמדו לה: "חזרתי להתאמן רק כי הבנתי שכל מה שרציתי וחלמתי עליו מגיל צעיר הוא להיות הכי טובה בעולם בספורט שבחרתי, וידעתי שכדי לפחות לנסות לזכות במדליה אולימפית אני אצטרך להתאמן קשה, להשקיע, להתחזק וגם להרוויח גוף חטוב, שרירים ואורח חיים בריא.
"אני בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית 'הישרדות' הרגישו לא בנוח, כי הן עדיין שומעות את שמות הגנאי האלה יום-יום. אז אספר לכן שזה ממש לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים לכן, או איך הם קוראים לכן, כי אתן עכשיו עושות הכל עבור הגשמת החלום שלכן.
3 צפייה בגלריה
"הבנתי שכדי להיות הכי טובה אני צריכה שרירים". ירדן ג'רבי (מימין)
"הבנתי שכדי להיות הכי טובה אני צריכה שרירים". ירדן ג'רבי (מימין)
"הבנתי שכדי להיות הכי טובה אני צריכה שרירים". ירדן ג'רבי (מימין)
(צילום: אורן אהרוני)
"בכל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן 'בחורילה' - תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן!
"אני בטוחה שגם בנים צעירים חווים את זה, לכן הורים - חזקו את ילדיכם, הזכירו להם תמיד עבור מה הם משקיעים מזמנם כל כך, וטיפ קטן ממני לילדים: תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע".
ליטל סמדג'ה אמרה בשיחה עם ynet כי לא הייתה לה כוונה לפגוע, ואף התנצלה בפני ג'רבי עוד לפני שידור הפרק: "זה נאמר ברוח הומוריסטית לגמרי ויצא מכל פרופורציה. אני מאוד מפרגנת לירדן ואוהבת אותה, ולא התכוונתי לגעת לה בשום כאב. הכוונות שלי היו טובות ולא זדוניות. התנצלתי בפני ירדן והשיחה הייתה שיחה בריאה וחברית. אני בעד ירדן ובעד נשים חזקות. מי שמנסה לרכוב על זה ולסכסך - זה מראה על שנאת חינם ולא על העצמה נשית. בסופו של דבר, המטרה של ירדן ושלי זהה, וזה שיש דרכים שונות ושפה שונה זה משהו אחר. הבדיחה שלי הייתה רעה ולא מוצלחת".