משרד השריף בלוס אנג'לס הודיע היום (ו') כי מתנהלת חקירה בדבר הטענות בדבר אלימות והתעללות שהשמיעו מספר נשים נגד הזמר והיוצר מרילין מנסון. "משרד השריף המחוזי, המדור המיוחד, חוקר טענות של אלימות בין בני המשפחה המערבות את מר בראיין וורנר, הידוע גם כמרילין מנסון, אשר עובד בתעשיית המוזיקה", כך נמסר בהודעה ממשרד השריף. "האירועים התרחשו בין 2009 ל-2011, כשמר וורנר גר בווסט הוליווד".
2 צפייה בגלריה
מרילין מנסון
מרילין מנסון
מרילין מנסון
(צילום: AP)
כזכור, פרשת מרילין מנסון עלתה לכותרות בתחילת החודש כשבת זוגו לשעבר השחקנית אוון רייצ'ל ווד פרסמה פוסט שבו היא חושפת את מי שהתעלל בה גופנית, פיזית ופסיכולוגית. במקביל לווד, פרסמו ארבע נשים נוספות האשמות כנגד מנסון, הכוללות תקיפות מיניות, התעללויות פסיכולוגיות וצורות שונות של כפייה, אלימות והפחדות. ווד ומנסון החלו לצאת ב-2007 והתארסו ב-2010, אולם נפרדו כשבעה חודשים לאחר מכן.
2 צפייה בגלריה
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד ב-2007
(צילום: Eric Charbonneau/Wireimage/GettyimagesIL)
זמן קצר לאחר החשיפה של ווד, הודיעה חברת התקליטים של מנסון על סיום מיידי של החוזה שלו. בהמשך, שוחרר מתפקידו בסדרת הטלוויזיה "אלים אמריקאים" והסצנות בכיכובו שכבר צולמו נגנזו, והשתתפותו בסדרת האימה Creepshow.- בוטלה. "מסיבות ברורות, כבר זמן רב שהאמנות שלי וחיי הם מקור משיכה למחלוקות, אבל הטענות האחרונות לגביי הן עיוותים איומים של המציאות", פרסם מנסון בחשבון האינסטגרם שלו בתגובה להאשמות, "מערכות היחסים האינטימיות שלי תמיד היו בהסכמה מוחלטת עם פרטנריות בעלות צורת חשיבה דומה. לא משנה איך - ומדוע - אחרים בוחרים כעת לייצג שלא כהלכה את העבר, זאת האמת".