השחקנית הישראלית שירה האס תככב במחזמר הלונדוני "ליל הבכורה", על פי סרטו של ג'ון קסאווטס מ-1977.
הליהוק, שהוכרז היום (ה'), מגיע לצד שורה של ליהוקים נוספים בהפקה - בהם, שרידן סמית' ("גברת ביגס" ו"שתי בירות וחבילת צ'יפס"), איימי לנוקס והדלי פרייזר. מעבר לתפקידים שעשו בקולנוע ובטלוויזיה, אלו נחשבים לכוכבים בולטים בבמת הווסט אנד הלונדונית, והם כיכבו בהפקות כדוגמת "קברט", "עלובי החיים" ו"מצחיקונת". את שיריו של המחזמר, שצפוי לעלות לבמות בחודשים מרץ עד יולי 2024, יכתוב המוזיקאי המוערך רופוס ויינרייט.
עלילת הסרט, בו כיכבה במקור ג'ינה רולנדס, עוקבת אחר שחקנית התיאטרון מירטל גורדון שהייתה עדה למותה של אחת המעריצות שלה, העונה לשם ננסי. כשהיא צפויה להתחיל לככב במחזה בברודווי, הרוח של אותה צעירה, אותה תגלם האס, מתחילה לרדוף אותה והיא חווה התמוטטות עצבים.
"אני שמח להביא את המחזמר החדש הזה לווסט אנד ונרגש שהרכבנו צוות כוכבים כזה", אמר הבמאי איבו ואן הובה, שברפרטואר שלו נמנות הפקות בברודווי של "סיפור הפרברים" ו"מראה מעל הגשר", בהצהרה לתקשורת. "זו זכות אמיתית לשתף פעולה עם רופוס ויינרייט הנפלא, ויחד להצליח להביא את הסיפור הזה על הניסיונות והקשיים שקיימים במאחורי הקלעים של במת התיאטרון".
הווי החדש שמסמנת כעת שירה האס, שכבר הוכיחה את יכולות השירה שלה בסדרה "המורדת" בנטפליקס, מגיע אחרי שורה של הישגים רבים של הכוכבת הישראלית בעולם. כזכור, השנה היא כיכבה בסדרה נוספת בנטפליקס, "הגופה", וכן היא צפויה לגלם את סברה, גיבורת על ישראלית ב"קפטן אמריקה: עולם אמיץ חדש", שיעלה לאקרנים בפברואר 2025.