במקביל להצלחה הגדולה של "משחק הדיונון", בנטפליקס ממשיכים להתמודד עם הביקורת על ספיישל הסטנד-אפ של דייב שאפל. אמש (ג') מנכ"ל החברה, טד סרנדוס, הודה ששגה. "ללא ספק, פישלתי בתקשורת הפנימית", אמר בראיונות לגופי תקשורת בחו"ל, "הייתי צריך להוביל עם הרבה יותר אנושיות... בלי קבוצה של עובדים שללא ספק הרגישו כאב ונפגעו מהחלטה שעשיתי". סרנדוס הוסיף: "אני אומר את זה כי אני מכבד אותם עמוקות, ואני אוהב את התרומה שלהם לנטפליקס. הם נפגעו, והייתי צריך להכיר בזה קודם".
3 צפייה בגלריה
טד סרנדוס
טד סרנדוס
טד סרנדוס
(צילום: AP)
סרנדוס התייחס בין היתר למפגש סגור של החברה, שאליו התפרצו עובדים להטב"קים וטרנסים כדי למחות על הבדיחות שעוסקות בקהילה בתוכנית הספיישל "דייב שאפל: האחרון", שעלתה בנטפליקס. במהלך המפגש סרנדוס התייחס לבדיחות של שאפל, אך לטענת העובדים עשה זאת באופן פוגעני. הסיטואציה החמירה לאחר ששתי תכתובות אי-מייל פנימיות של סרנדוס דלפו, ובהן הוא הגן על שאפל וטען כי תוכנית הספיישל "לא מיתרגמת לנזק בעולם האמיתי". בעקבות זאת, עובדת אחת פוטרה על הדלפת מידע ואילו שלושה אחרים הושעו.
ההתנהלות של ענקית התוכן ספגה ביקורת מצד עובדי נטפליקס הטרנסים, שמארגנים היום צעדת מחאה, בה ישתתפו כמה מכוכבי נטפליקס מהקהילה הלהטב"קית, לרבות ג'ונתן ואן נס ("קוויר איי"), ג'מילה ג'מיל ("המקום הטוב"), אנג'ליקה רוס ("פוזה") ואחרים. כמוהם גם הקומיקאית זוכת האמי האנה גדסבי, שצייצה ביום שישי האחרון נגד המנכ"ל. "הי טד סרנדוס, רק הערה מהירה כדי ליידע אותך שהייתי מעדיפה שלא תגרור את השם שלי לתוך הבלאגן שלך", כתבה גדסבי שגם, לה ספיישל סטנד-אפ בנטפליקס." עכשיו אני צריכה להתמודד אפילו עם יותר שנאה וזעם".
3 צפייה בגלריה
דייב שאפל
דייב שאפל
דייב שאפל
(צילום: AP)
במסגרת הראיונות סרנדוס הדגיש כי על אף הביקורת, המדיניות של נטפליקס אינה לערוך או להכניס שינויים בספיישל הסטנד-אפ של שאפל או של קומיקאים אחרים. "הקומיקאים מריצים את החומר שלהם במשך שנתיים לפני שהם מקליטים אותו לספיישל, אז אנחנו לא מתערבים ולא מפריעים עם החומר עצמו - אני חושב שזה עקבי עם כל סטנד-אפ וללא ספק עקבי עם הקומדיה של דייב שאפל. אז אני לא חושב שכרטיס אזהרה או עריכה היו מתאימים כאן", אמר.
3 צפייה בגלריה
האנה גדסבי
האנה גדסבי
האנה גדסבי
(צילום: באדיבות נטפליקס)