חברת yes השיקה היום (ג') את הסדרות והסרטים שצפויים לעלות אצלה בשנה הקרובה. התוכנית לשנת 2022 כוללת 43 הפקות ישראליות, בעלות של למעלה מ-110 מיליון שקל.
אחת ההפקות הבולטות של השנה הקרובה היא הסדרה "אלף", שמבוססת על "אשת הסוד", ספרה של אודליה כרמון, מהמתלוננות הבולטות בפרשת הנשיא משה קצב. המיני-דרמה, שנוצרה על ידי כרמון, אברהם שלום לוי ותמר מרום, תעסוק בנשיא שנכנס לתפקיד ואונס, וצילומיה יחלו בחודשים הקרובים.
4 צפייה בגלריה
מתוך "ריקוד האש"
מתוך "ריקוד האש"
מתוך "ריקוד האש"
(צילום: שלמה גלבר, באדיבות yes)
דרמה נוספת, שעליה סיפרנו ב-ynet ושתעלה בקרוב, היא "ריקוד האש", סדרה חדשה של היוצרת רמה בורשטין ("למלא את החלל", "לעבור את הקיר"), המתרחשת בקהילה חסידית סגורה. נתן (יהודה לוי), בנו הבכור של האדמו"ר בקהילה חסידית בצפון, אמור להיכנס לנעלי אביו ולרשת את מקומו, אך העבר שלו מעיב על קבלתו על ידי הקהילה. כשהוא פוגש את פייגי בת ה-17 (בגילומה של מיה עברין) הכל משתנה. לצידם ישחקו גם עידו ברטל, נועה קולר ועוד.
4 צפייה בגלריה
בלאדי מורי
בלאדי מורי
מתוך "בלאדי מורי"
(צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
"פאודה", סדרת הלהיט של ליאור רז ואבי יששכרוף, תשוב לעונה רביעית בכיכובם של רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, עלא דקה, מארק איווניר, ענבר לביא, לוסי איוב, לואי עלי ועוד. "המדובב" תשוב גם היא לעונה נוספת עם אור בן מלך, עמוס תמם, אניה בוקשטיין ועוד. תוכנית מצליחה נוספת שתזכה לעוד עונה היא "מלכת היופי של ירושלים", המבוססת על ספר באותו שם מאת שרית ישי לוי, ושתשוב לעונה שנייה.
בזווית הקומית, תעלה השנה הסדרה "בלאדי מורי", קומדיה רומנטית עם נעמי לבוב ורותם סלע, שעוקבת אחר סיפורן של שתי חברות טובות ושותפות לדירה המתאהבות באותו אדם. את הסדרה יצרה סתיו אידיסיס (שהיא, אגב, בת דודתה של דנה אידיסיס, שיצרה את הסדרה "על הספקטרום" יחד עם יובל שפרמן). דרמה קומית נוספת היא "מי שמע על חווה ונאווה" של גלית חוגי ונועה ארנברג ("האחיות המוצלחות שלי") בבימוי גורי אלפי, על שתי נשים צעירות ששירתו יחד בלהקה צבאית ושבמפגש מחודש אחרי שנים הברק חוזר להן לעיניים. את הנשים הצעירות ישחקו ליאנה עיון וטליה ברטפלד, ואת המבוגרות ישחקו קרן מור וחנה לסלאו.
4 צפייה בגלריה
מתוך "מי שמע על חווה ונאווה"
מתוך "מי שמע על חווה ונאווה"
מתוך "מי שמע על חווה ונאווה"
(צילום: פיני סילוק, באדיבות yes)
בגזרת הדוקו-ריאליטי מצפות לצופים שתי סדרות חדשות ומסקרנות. הראשונה היא "דנה קמה", דוקו-ריאליטי קומי על החיים האמיתיים של דנה אינטרנשיונל. הזמרת, שמקפידה לשמור על פרטיות רבה בנוגע לחייה האישיים, תאפשר למצלמות ללוות אותה בחיים שמחוץ לבמה. הסדרה השנייה היא "פריפריה אימפריה" של היוצרת אורנה בן דור ("מעושרות"), המלווה שש נשות אופנה חזקות מהפריפריה, בדרכן להרים אירוע אופנה. חוץ משתי אלה, תעלה העונה השישית של "הבוזגלוס", שבו מתועדים בני ובנות משפחת בוזגלו - מאור ומירן, אוהד ופאני, אסי ועדי, אלמוג ונטלי וחני ויעקב (וכבר עכשיו הוכרז כי תהיה גם עונה שביעית).
תכני דוקו בולטים בלוח התוכניות הם "שלום" מאת הבמאית ענת גורן ("דיין: המשפחה הראשונה"), שמלווה מאז 2019 את שלום חנוך, מהאמנים הגדולים ביותר שידעה ישראל, כמו גם "המסעדה הטובה בישראל" שעקבה אחר השף יובל בן נריה במשך שנתיים, לקראת פתיחת המסעדה החדשה שלו, a, הנחשבת ליקרה ביותר שהוקמה אי פעם בישראל. ראוי לציין גם את "סדרת הגמר: האגרוף" של אבידע ליבני, שחוזר לאחת מסדרות הגמר הטעונות בתולדות הכדורסל הישראלי - בין מכבי תל אביב לפועל תל אביב בכדורסל (בהשתתפות מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, טל ברודי, תומר שטיינהאואר, ווילי סימס ועוד).
4 צפייה בגלריה
מתוך "פריפריה אימפריה"
מתוך "פריפריה אימפריה"
מתוך "פריפריה אימפריה"
(צילום: דויד סקורי, באדיבות yes)
סדרות נוספות שצפויות לעלות: הדרמה המוזיקלית "שומקום", מבית היוצר של אורי גרוס ויואב צפיר ("השיר שלנו") עם תפקיד בכורה לאלה לי להב, על חבורת נערים בסיכון שחיים בבית אומנה ונאלצים לשרוד כשמנהלת המקום נפצעת קשה בתאונה; סדרת המתח "ילדים ביער", פרי עטה של דלית קהן שמגלמת הומלסית בהיריון בעשור החמישי לחייה, שהופכת לסוכנת סמויה (יככבו בה גם יפתח קליין, לי בירן ונעמי לבוב); "ברלין בלוז", סדרה חדשה של דנה אידיסיס ("על הספקטרום"); "זרות", דרמה על פי רב המכר מאת ליהיא לפיד וסדרת הדוקו "הדוגמנים", שתצלול לעולמם של דוגמנים גברים בישראל, בהם גם אוראל אלוש, שאמור היה להשתתף בעבר ב"האח הגדול", אך עזב טרם הכניסה לבית.
במהלך בטקס הוזכר גם שמו של גיא בלילה, שיצר את הסדרה "בני אור" יחד עם אלעד ביטון, ושנמצא ללא רוח חיים השבוע בביתו. לפי yes, "בני אור" הייתה התוכן הנצפה ביותר של החברה בשנה החולפת.