לאחר שבאפריל האחרון אושפז בגלל סיבוך רפואי לא ידוע, חברים בהפקת הסרט "הם שיבטו את טיירון", בכיכובו של השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס, מעדכנים במצבו. "הוא יחזור לעבוד בקרוב מאוד", מסרו היום (ד') למגזין "פיפל".
2 צפייה בגלריה
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
ג'יימי פוקס
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)
השחקן ג'ון בויגה, שמככב לצד פוקס בסרט המדע הבדיוני שיעלה בנטפליקס בחודש הבא, סיפר למגזין כי הוא שוחח איתו בטלפון ועדכן כי "הוא בסדר. אנחנו נותנים לו פרטיות ומצפים לשובו...איחלתי לו איחולים חמים. קח את הזמן, ג'יימי, אוהבים אותך".
דטארי טרנר, מי ששימש כמפיק-שותף של הסרט לצד פוקס שיתף גם הוא כי "[ג'יימי] עושה עבודה מדהימה, אני מבטיח. ממש משתפר. [המפיק] ג'ול [טיילר] דיבר איתו אתמול, וגם בויגה. הוא ממש במצב טוב ובמצב רוח טוב, והוא עוד יחזור למסך, וגם יחזור לעבוד בקרוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
צרויה שלו, אתגר קרת, חיים באר
צרויה שלו, אתגר קרת, חיים באר
"נותנים לפוקס פרטיות ומצפים לשובו". ג'ון בויגה
(צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)
את הדברים מסרו השניים במהלך הקרנת הבכורה של "הם שיבטו את טיירון" שנערכה בהוליווד, ממנה פוקס עצמו נעדר. השחקן זוכה האוסקר לא נצפה מאז שאושפז באפריל האחרון בעקבות סיבוך רפואי שפרטיו כאמור אינם ידועים גם כעת.
כזכור, באפריל דיווחה ביתו של פוקס, קורין, כי אביה "עבר סיבוך רפואי אתמול, אך למרבה המזל ובזכות תגובה מהירה וטיפול טוב, הוא כבר נמצא בהתאוששות". כחודש לאחר מכן, כאשר הרשת התמלאה שמועות על מצבו של אביה שנמצא באשפוז ממושך, הבת סיפקה עדכון נוסף ברשתות החברתיות והבהירה כי אביה שוחרר לביתו ומתאושש.
סרטו הבא של פוקס עתיד להיות Back in Action מבית ענקית הסטרימינג נטפליקס, לצד השחקנית קמרון דיאז, שזהו הפרויקט הראשון שלה מאז הקומדיה המוזיקלית "אנני" (2014), שגם בה כיכב פוקס. על אף האשפוז, הצילומים נמשכו כרגיל עם אנשי פעלולים וכפילי גוף שמילאו את מקומו של פוקס על הסט.
לאורך הקריירה, פוקס זכה בארבעה פרסי גראמי ופרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2004 על תפקידו בסרט "ריי".