לאחר שהמועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, השמיע בעצרות את הלהיט Nothing Compares 2 U בביצוע הזמרת המנוחה שינייד אוקונור, מנהלי העיזבון שלה מגנים את השימוש שנעשה בו.
2 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור, דונלד טראמפ
שינייד אוקונור, דונלד טראמפ
שינייד אוקונור, דונלד טראמפ
(צילום: AP)
כזכור, ביולי האחרון הזמרת האירית הלכה לעולמה במפתיע בגיל 56 מסיבות טבעיות. בהצהרה שנמסרה ל"וראייטי" על ידי מנהלי העיזבון והלייבל שלה, הם דרשו כי טראמפ - שהשמיע את הקטע גם בעצרות שקיים בשבוע שעבר במרילנד ובקרוליינה - יפסיק לעשות שימוש בשיר באופן מיידי. "לאורך כל חייה היה ידוע ששינייד אוקונור חיה לפי קוד מוסרי חזק המוגדר על ידי כנות, טוב לב, הגינות וכבוד כלפי הזולת. לכן, כעסנו כשגילינו שדונלד טראמפ השתמש בביצוע האיקוני שלה של Nothing Compares 2 U בעצרות הפוליטיות שלו", נכתב בהצהרה.
"זה לא מוגזם לומר ששינייד הייתה נגעלת, פגועה ונעלבת מכך שעבודתה הייתה מיוצגת באופן לא הולם על ידי מישהו שהיא עצמה הגדירה כ'שד תנ"כי'. כשומרי מורשתה, אנו דורשים מדונלד טראמפ וממקורביו להפסיק להשתמש במוזיקה שלה באופן מיידי".
2 צפייה בגלריה
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
שינייד אוקונור
(צילום מסך מתוך הקליפ)
בכך, אוקונר מצטרפת לשורה ארוכה של מוזיקאים שלא אישרו כי ייעשה שימוש במוזיקה שלהם על ידי טראמפ או גורמים בקמפיין שלו, בהםמנים כמו אדל, הביטלס, אלטון ג'ון, אירוסמית, ניל יאנג, קווין, ריהאנה ועוד.