עבור מיליונים ברחבי העולם, בוב סאגט נחשב לדמות אב טלוויזיונית בתפקידו כדני טאנר בסדרה "צער גידול בנות". עבור רבים אחרים בהוליווד הוא נחשב לחבר למקצוע וחבר לחיים. אלה ואלה התאבלו על מותו המפתיע בגיל 65 בבית מלון בפלורידה, שם שהה כחלק מסיבוב הופעות סטנד-אפ. תגובות רבות ממעריצים ומידוענים צפו באינטרנט אחרי החדשות המרות, הבולטת שבהם היא של השחקן ג'ון סטמוס שכיכב לצדו בסדרה האהובה.
3 צפייה בגלריה
בוב סאגט
בוב סאגט
בוב סאגט
(צילום: AP)
"אני שבור, אני מרוקן. אני בהלם מוחלט. לעולם לא יהיה לי חבר נוסף כמוהו. אני אוהב אותך כל כך, בובי", צייץ סטמוס, שהיה מוכר לילידי האייטיז והניינטיז כדוד ג'סי. דייב קולייר, שגילם את ג'ואי גלדסטון, השלישי בחבורה הגברית ב"צער גידול בנות", כתב: "לבי שבור. אני אוהב אותך, בוב. לנצח אחיך, דייב".
האחיות אשלי ומרי-קייט שפרצו לתודעה בדמות הבת התינוקת של דני טאנר, מישל, ספדו: "בוב היה האדם האוהב, המתחשב והנדיב ביותר. אנחנו מאוד עצובות שהוא כבר לא איתנו, אבל יודעות שהוא ימשיך להיות לצדנו כדי להדריך אותנו בדרך חיננית כפי שתמיד נהג לעשות. אנחנו חושבות על בנותיו, אשתו ומשפחתו ואנחנו שולחות תנחומים".
3 צפייה בגלריה
התאומות אולסן
התאומות אולסן
התאומות אולסן
(AP)
קנדיס קמרון בור, שגילמה את די.ג'יי. הבת הבכורה של דני, הגיבה גם היא בצער רב בחשבון הטוויטר שלה, בו צייצה: "אני לא יודעת מה לומר. אין לי מילים. בוב היה אחד מבני האדם הטובים ביותר שאי פעם הכרתי בחיי. אהבתי אותו כל כך".
3 צפייה בגלריה
מתוך "צער גידול בנות"
מתוך "צער גידול בנות"
בוב סאגט (משמאל) מתוך "צער גידול בנות"
(צילום מסך)
הסטנדאפיסט רנדי ריינבו סיפר כי היה אמור לשתף פעולה עם סאגט על הבמה בקרוב, והשניים שוחחו בטלפון זמן קצר לפני שהתקבלה הבשורה הנוראית. "אני לא מבין את זה, הרגע דיברנו", צייץ, "היינו אמורים לבצע דואט ביחד. אני כל כך שבור לב". השחקנית האמריקנית וופי גולדברג נפרדה בפומבי כשכתבה: "הפלג לך הלאה חברי בוב סאגט. עם הלב הענק שלך והטירוף הלא מתנצל שלך, תנחומי לבנותיו ולשאר המשפחה".
השחקן והקומיקאי ג'וש גאד: "לא היה אדם נחמד יותר בהוליווד מאשר בוב סאגט. אני מתקשה להבין את זה. אני לא רוצה להאמין לזה. זה הכל יותר מדי מכדי לשאת". גם השחקן האוסטרלי ראסל קרואו חלק את היכרותו עם סאגט: "בוב סאגט. בילוי טוב, שיחה טובה. אדיב, מצחיק, נדיב. נוח על משכבך בשלום".
ג'ים קארי, מצדו, כתב: "בוב סאגט היפהפה הלך לעולמו היום בגיל 65. היה לו לב גדול גדול, ומוח קומי מעוות ונפלא. הוא נתן לעולם הרבה אושר וחי את חייו עבור הטוב".
השחקנית קאט דנינגס, שכיכבה לצידו של סאגט בסיטקום Raising Dad מראשית שנות ה-2000, כתבה: "הו אלוהים. בוב סאגט! האיש הנפלא ביותר. הייתי בתו הטלוויזיונית במשך עונה אחת והוא תמיד היה כה טוב לב ומגן. כל כך מצטערת עבור משפחתו".