בדיחת שואה ששודרה בפרק האחרון של הסדרה "פשוט ככה" מקוממת את הצופים - מה גם שהפרק שודר בבכורה ביום השואה הבינלאומי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
(צילום: באדיבות HOT)
הפרק התשיעי של הסדרה, גלגולה המחודש של "סקס והעיר הגדולה", שודר אתמול (חמישי). במהלכו, אנתוני (מריו קנטוני) מגיע עם דייט, ג'סטין שמו, לארוחה בביתם של שרלוט (קריסטין דיוויס) והארי (אוון הנדלר), שניהם יהודים. "האם זוהי ארוחה יהודית?", שואל ג'סטין. כשהארי מהנהן לחיוב, ג'סטין מעיר "אתה יודע שהשואה הייתה תרמית, כן?". "צא מפה!", צועק אנתוני בתגובה.
2 צפייה בגלריה
אנתוני (שמאל) והדייט ג'סטין. מתוך "פשוט ככה"
אנתוני (שמאל) והדייט ג'סטין. מתוך "פשוט ככה"
אנתוני (שמאל) והדייט ג'סטין. מתוך "פשוט ככה"
(צילום מסך)
באופן טבעי, הבדיחה סרת הטעם לא התקבלה טוב אצל הצופים. "רגע השואה. אני ללא מילים. האם הם היו חייבים לכלול את זה?", תהתה גולשת אחת. "הלסת שלי נפלה כשהדייט של אנתוני אמר את זה", צייצה אחרת, "הגיע משום מקום. זה פשוט...לא היה מצחיק בכלל".
מצד שני, חלק מהגולשים דווקא היללו את תגובתו של אנתוני להערה של ג'סטין. "איך לטפל במכחישי שואה. אנתוני=אדיר", צייצה אחת הגולשות.
מאז עלתה "פשוט ככה" על המסכים בדצמבר האחרון, הספיקה הסדרה לעורר רעש במספר הזדמנויות. לבד מהביקורות הלא אוהדות, גם ההשוואה לסדרת האם המשפיעה והאהובה לא היטיבה עם הגלגול המחודש שלה, כמו גם התהיות בקשר לרלוונטיות שלה היום.
מעבר לכך, בפרק הראשון של הסדרה הופיע כריס נות' - אלא ששידורו של הפרק קרה במקביל להצפת ההאשמות נגדו על אונס ותקיפה מינית, ונות' קוצץ מהשתתפותו בפרק האחרון. בנוסף, במהלך הפרק הראשון, מיסטר ביג - בגילומו של נות' - נפטר מהתקך לב בעיצומו של תרגיל על אופני כושר של חברת פלוטון (Peloton). אחרי שידור הפרק, ספגה המנייה של פלוטון מכה ניכרת - והמגמה רק החריפה אחרי שידור של פרק בעונה החדשה של הסדרה "מיליארדים", בה אחת מהדמויות חווה תקרית דומה בעת תרגיל על אופני כושר של פלוטון.