השחקנית והאקטיביסטית ג'יין פונדה התארחה בפרק האחרון של תוכנית האירוח האמריקנית של אנדי כהן, Watch What Happens, וסיפרה כי הבמאי הצרפתי ניסה להתחיל איתה על סט צילומי הסרט Joy House אך היא סירבה לו. "הוא רצה לשכב איתי בשביל 'לראות איך נראית האורגזמה שלי'", סיפרה פונדה בתוכנית.
1 צפייה בגלריה
ג'יין פונדה
ג'יין פונדה
ג'יין פונדה
((Photo by Caroline McCredie/Getty Images for Chopard))
"הוא הסביר שזה בגלל שהדמות שלי חווה אורגזמה, והוא 'צריך לראות את זה'", אמרה השחקנית בת ה-85. "הוא אמר את זה בצרפתית, אבל אני העמדתי פנים שאני לא מבינה. יש לי הרבה סיפורים בשבילך, אבל אין לנו זמן". השניים כאמור, עבדו יחד על סט צילומי הסרט Joy House בשנת 1964, בעוד קלמון היה בשנות ה-50 לחייו ואילו פונדה הייתה רק בת 27.
עלילת הסרט מבוססת על רומן באותו השם, והיא מגוללת את סיפורו של מארק, שבורח מגנגסטרים אמריקנים שקיבלו הוראה מבוס כנופייה ניו יורקית להרוג אותו, זאת לאחר שניהל רומן עם אשתו. בסרט פונדה גילמה את דמותה של מלינדה, שמתאהבת במארק ומצטרפת לניסיונות הבריחה שלו.
קלמון נחשב לאחד הבמאים המצליחים בצרפת בשנות ה-50 וה-60, והוא אף זכה חמש פעמים בפרס חבר השופטים בפסטיבל קאן. הוא הלך לעולמו בשנת 1996 כשהוא בן 82. חשיפתה של פונדה מגיעה לאחר גילויים רבים אודות הטרדות מיניות וביקורות נגד תעשיית הקולנוע הצרפתי, כאשר השחקנית אדל האנל ("דיוקן של נערה עולה באש"), סיפרה בעבר כי הוטרדה מינית על ידי הבמאי רומן פולנסקי, ואף הפכה לאחת מהשחקניות הבולטות שפעלו למען תנועת MeToo בצרפת.
בשנה שעברה חשפה פונדה כי אובחנה עם לימפומה ושהתחילה טיפולי כימותרפיה. בפוסט שפרסמה על המחלה הדגישה שבכוונתה להמשיך בפעילות החברתית והפוליטית שלה ואמרה: "יש יותר מדי אנשים שאין להם גישה לשירותי הבריאות שאני מקבלת, וזה לא צודק".