ההצגה "השיפוצניק שאהב אותי", בכיכובו של נירו לוי, תעלה במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין בראשון לציון בפורים הקרוב.
1 צפייה בגלריה
נירו לוי
נירו לוי
נירו לוי
(צילום: טל שחר)
ההצגה, מבית היוצר של התיאטרון העברי, תעלה בבכורה בפסטיבל ועלילתה תעסוק בסיפורו של פינחס, שיפוצניק שמוכן לעשות הכול למען פרנסתו. כך הוא נקלע יום אחד לקליניקה 'און' - מרפאה לשיקום התפקוד המיני. למרות שהגיע לשם בשביל שיפוץ שגרתי, פינחס מתבקש למלא את מקומו של המטפל הראשי בקליניקה ולייעץ למטופלים השונים שמגיעים לשם.
הופעה זו תהיה החזרה הראשונה של השחקן אל הבמות מאז נפצע קשה בתאונה באוגוסט האחרון. בחודש אוקטובר אמר השחקן ל-ynet: "בכל יום אני מרגיש טוב יותר", והוסיף, "אני אחזור לשחק. זאת לא שאלה בכלל".
כתבות נוספות במדור במה:
פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין יתקיים השנה בפעם התשיעית ויכלול שלל הפקות וקומיקאים בולטים. בין האמנים שישתתפו בו נמנים: אבי דור, אהרון פררה, אושיק לוי, חנה לסלאו, טוביה צפיר, ניקי גולדשטיין, עינת שרוף, צביקה הדר, רבקה מיכאלי ושמעון בוסקילה.
המופע המכזי שלו, "נחלת הקטנה - ניגונה של שכונה", יחגוג את יצירותיהם של פופיק ארנון, יגאל בשן וספי ריבלין שגדלו באותו רחוב באותה שכונה בראשון לציון.