דודו טסה הקליט אלבום משותף עם המלחין והגיטריסט ג'וני גרינווד (רדיוהד, The Smile), שנקרא "ג'ארק קריבק", (מערבית: שכנך הוא קרובך) ויצא ב-9 ביוני, כך נודע היום (ה') עם צאת הסינגל הראשון מתוכו - Shay Ashufak, בהשתתפות הזמר הלבנוני רשיד א־נג'אר. האזינו לשיר:
הפרויקט המוזיקלי החדש של טסה וגרינווד יחגוג שיתופי פעולה חוצי גבולות ויפגיש זמרים ומוזיקאים מרחבי המזרח התיכון, (ירדן, מצרים, סוריה ולבנון) לביצועים חדשים ליצירות מהתרבות הערבית. הפרויקט המוזיקלי הופק על ידי השניים, ועל המיקסים אחראי המפיק נייג'ל גודריץ' שעבד עם פול מקרטני, בק, רד הוט צ'ילי פפרז ועוד.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
"זהו אחד מהרגעים המשמעותיים שחוויתי בתור מוזיקאי", כתב טסה בחשבון האינסטגרם שלו. "היום אני סוף-סוף יכול לשתף אתכם שהאלבום שהקלטתי עם ג'וני גרינוולד יצא לעולם ב-9 ביוני. המפגש והסקרנות של שנינו למוזיקה והתרבות הערבית הביאה מהר מאוד את הרעיון לאלבום שבו אנחנו מחדשים יצירות, ומשתפים פעולה עם אמנים מכל רחבי המזרח התיכון".
עוד כתב: "אנחנו מדינה קטנה בין כל המדינות הערביות והתרבות הערבית ִומנהגיה מושרשים עמוק בתרבות הישראלית. רבים מאיתנו בישראל צאצאים של אנשים שהגיעו לכאן ממקומות שונים מהמזרח התיכון. לא במקרה יום שישי אחר הצהריים היה שיא השבוע בשביל רבים מבני דורי ומשפחתם, כאשר מכל חלון בשכונה שמענו את השירים מהסרט הערבי שהוקרן בטלוויזיה.
1 צפייה בגלריה
דודו טסה וג'וני גרינוולד
דודו טסה וג'וני גרינוולד
דודו טסה וג'וני גרינוולד
(צילום: Shin Katan)
"עבורי זו הייתה חוויה מדהימה להקליט את הפרויקט יחד עם גרינווד האדיר, מהמוזיקאים המשפיעים והחשובים בעידן הנוכחי, וחבר יקר שהחיים הפגישו בינינו. אני מאוד נרגש ומקווה שהקהל הגדול בארץ יוכל להתחבר מחדש לתרבות כל כך קרובה ועשירה שנמצאת בתוכנו ומסביבנו, ומרגיש שבתקופה הלא פשוטה הזו אנחנו עדיין מסוגלים להבחין בתרבות ובדברים המשותפים והיפים שבינינו".