HOT השיקה היום (א') במסיבת עיתונאים שנערכה בהאנגר 11 בתל אביב את הסדרות הבאות שלה, אלו שנמצאות בפיתוח או אמורות לעלות לשידור במהלך השנה הקרובה. במסגרת הסדרות הללו, נראה שחברת הכבלים נוקטת קו ביטחוני בכל הקשור לסדרות דרמה.
במקביל סיפרה חברת הכבלים כי הסדרה "שנות הירח", בהשראת חייו של אביב גפן, צפויה להעלות לשידור כבר בחודש הבא. הסדרה שתעסוק בחייו של היוצר והזמר המוערך הופקה על ידי סוכנות הייצוג והתוכן ADD.
בנוסף, ב-HOT סיפרו גם פרטים ראשונים על העונה החדשה של "זגורי אימפריה", שצילומיה צפויים להתחיל בקיץ. לפי הודעת החברה, בעונה החדשה שוג (חן אמסלם) תעבור לתל אביב בעוד אביאל (עוז זהבי) יישאר באר שבע, ומאזן הכוחות בבית יופר. כמו כן, הסדרה תחולק ל-12 חלקים שבהם יובאו סיפוריהן של הדמויות.
בגזרת הדוקו-ריאליטי הודיעה HOT כי תעלה סדרה על משפחתם של אילנית לוי ואלירז שדה, כמו גם העונה העשירית של תוכנית הדוקו-ריאליטי הוותיקה ביותר על המסך, "גולסטאר", שתעלה בקרוב בכיכובם של אייל גולן ושדה עצמו.
3 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת שדה"
מתוך "משפחת שדה"
אלירז שדה ואילנית לוי. מתוך "משפחת שדה"
(צילום: באדיבות HOT)
גם רותם סלע, אחת הכוכבות הגדולות על המסך בישראל, תגיע ל-HOT ותככב בסדרת הטלוויזיה "ירושלים", שתספר את סיפורה של העיר העתיקה ושל שוטרי מרחב דוד של המשטרה. בסדרה יככבו גם צביקה הדר ודורון בן דוד.
בגזרה הביטחונית תעלה גם "הבוגד", אותה יצרו עמית כהן ורון לשם. הסדרה בת שמונת הפרקים תעסוק בסיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי יככבו בסדרה, שתופק על ידי טדי הפקות ו-MEDIA END WEST. בנוסף, לשם יצר יחד עם משה מלכה ורועי פלורנטין סדרה חדשה בשם "ילד רע", שמבוססת על חייו של דניאל חן.
גם משמר הגבול יקבל במה ב-HOT – הסדרה "מג"ב" תעסוק באבי הצעיר, שאותו יגלם בן סולטן, המתגייס למג"ב כדי "לסגור חשבון" עם ערבים מיפו. בסדרה ישחקו גם שלום מיכאלשווילי ושלומי שבת.
3 צפייה בגלריה
מתוך "מג"ב"
מתוך "מג"ב"
משמר הגבול מקבל במה. מתוך "מג"ב"
(צילום: באדיבות HOT)
הסדרות הביטחוניות של חברת הכבלים ממשיכות עם יחידת המודיעין 8200. היוצרים עמית כהן ואסף ברנשטיין, יחד עם המפיק יואב גרוס, יצללו לסיפור מתח בינלאומי - שנוצר בהשראת מקרים אמיתיים - על המאבק בטרור, שיכלול בתוכו סייבר וריגול. בחברת הכבלים מדווחים כי הם יעבדו גם על סדרת דרמה פעולה בשם "שייטת 13", שתעסוק ביחידת העילית של צבא הגנה לישראל דרך סיפור על דרמת התבגרות.
סדרת דרמה מסקרנת נוספת היא "העיר הטובה", בכיכובם של עוז זהבי ואימרי ביטון, פרי עטו של היוצר אלירן אליה. בסדרה יגלם זהבי מורה מחליף בתיכון ב"עיר קטנה", שבורח מהתמודדות עם נטייתו המינית, כשלסיפור מתגלגל ביטון - ובין השניים יתחיל רומן סוער שיכלול, לפי התכנון, סצנת סקס ועירום. סדרה נוספת היא "שלומי 6", על נערים בני 17 מנתניה שמצטיינים בכדורגל אבל מסתבכים עם אנשים מהעולם התחתון. חן מכלוף יצר ונאווי הפקות יפיקו.
פרט ל"גולסטאר" - שתהיה לסדרת הדוקו הראשונה שצולמה במרוקו - נמצאת בגזרת הבידור גם סדרה בכיכובן של אושרת סרוסי וגיתית פישר, שתיקרא "ממושטרות" בהפקת ארז בן הרוש ובני מנשה, Nodrama studio. כך גם "גדול עלינו", סדרה חדשה של "מה קשור" בהפקת סלוצקי הפקות.
3 צפייה בגלריה
מתוך "ממושטרות"
מתוך "ממושטרות"
מתוך "ממושטרות"
(צילום: באדיבות HOT)
לעונות חדשות ישובו "הברווזון המכוער" בהפקת יואב גרוס, "שבאבניקים", "בעלת החלומות" של סלוצקי הפקות ועונת העשור של "מחוברים" שיצר איש הטלוויזיה רם לנדס. עד כה חתמו על השתתפותם בה קרן פלס, אורי ששון ואורנה בנאי. גם בסדרות הילדים יהיו עונות חדשות - של "זיגי" ושל "אבא מטפלת".
בגזרת הדוקו ישנן "צל של אמת", הסדרה על רצח הילדה תאיר ראדה ז"ל, שתשוב לחלק חמישי ותעסוק במשפט החוזר בפרשייה שמסעירה מדינה שלמה. וגם "שיסל ואריק, זה לא רק געגוע", סרטון האחרון של המפיק והשחקן צבי שיסל ז"ל, שיביא חומרי ארכיון הכוללים את החברות העמוקה עם הזמר אריק אינשטיין ז"ל.