"אני במצב רוח טוב, נראה טוב, מרגיש טוב, הרבה יותר טוב ואני מקווה שבמהרה בימינו אני אצא מזה ואחזור להופיע על הבמות". הבדרן טוביה צפיר מגיב הבוקר (שבת) לראשונה, אחרי שגילה אמש (ו׳) כי נדבק בנגיף הקורונה.
צפיר בן ה-74 נדבק לפני כשבועיים כשבילה עם חברים, ומאז הוא סבל מעליות חום ואמש, כאמור, קיבל את התשובות החיוביות.
צפיר, שמככב בהצגה "גבעת חלפון אינה עונה" בתיאטרון הבימה, הופיע על הבמות מאז שחלה בתאריכים: 7 עד ה-9 במרץ, כולל - כך על פי הודעת התיאטרון. כתוצאה מכך, התיאטרון ביקש מכל שחקני ההצגה ועובדיה להיכנס לבידוד. בנוסף לכך, צפיר הופיע גם באירוע פורים שנערך בנס ציונה ב-10 במרץ. שם, על פי נציגיו, הוא לא בא במגע עם הקהל.
מעיריית נס ציונה מסרו לתושבים כי "נכון לרגעים אלה לא התקבלה כל הנחיה לבידוד ממשרד הבריאות, ביחס למשתתפים שראו את המופע. למרות זאת, ככל שמישהו נוסף היה עם טוביה צפיר במגע קרוב - אנו ממליצים לפנות להנחיות למשרד הבריאות".
עוד נמסר כי ראש העירייה שמואל בוקסר, שהצטלם עם צפיר, חש בטוב ולא גילה כל תסמין מחלה, אולם ייכנס לבידוד. כל שאר ההופעות שלו, לדבריהם, בוטלו בעקבות מגבלות משרד הבריאות על מתכנסים.
צפיר העלה הבוקר סרטון לרשתות החברתיות, בו הוא מבקש להעביר את המסרים המרגיעים שהוא מרגיש יותר טוב. "הטלפון לא מפסיק לצלצל", סיפר צפיר והודה לכל הדורשים בשלומו.